Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

De nieuwe Fogger van Janty

Deel

dirodi
    moderator

Vrouw
    Aantal berichten: 1377
    Leeftijd: 51
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 12-03-08

De nieuwe Fogger van Janty

Bericht van dirodi op wo jan 07, 2009 9:35 am

Hierbij een kleine revieuw van de nieuwe Mini genaamd de FOGGER van Janty, ik heb de prijs gewonnen op 1 januari, via het buurforum.
    Gisteren heb ik hem binnen gekregen en natuurlijk kon ik het niet laten om even een trekje te nemen, maar was er maar 1, veels te bang dat de batterijen gelijk naar zijn grootje zouden gaan, maar na het officieel 8 uur laden, mocht ik dan ongeveer 20 minuten Foggeren jaja jaja 2x natuurlijk, want de andere batterij was nu ook geladen.

Eerste indruk: veel rook, voor zo`n klein rokertje, de gier kon ik in eerste instantie niet ontdekken, maar na de eerste 20 minuten, begon ik toch wel wat te voelen in mijn keel.

Dus de batterij weer aan de lader voor het laatste uurtje laden( staat netjes wel in het Engels in de handleiding)en de tweede batterij aan mijn Foggertje gedraaid en weer 20 minuten Foggeren.
    Nou de gier komt eraan, de rook blijft prima, je moet wel wat harder trekken, om de rook te krijgen, dus geen zachte pufjes, misschien dat dat wel komt na het inroken, maar dat weet ik dus nog niet.

Er zaten 2 pakjes ampullen bij high in de smaak Fargo, hoe smaakt die, eigenlijk nog niet echt een idee, het is iets zurig, maar ik geloof dat ik het wel lekker vind en iedereen weet dat mensen allemaal een andere smaakbeleving hebben, wat de 1 zurig vind, vind de ander weer niet, dus is mijn smaakbeleving, maar hoe de Fargo smaakt voor mij, dat zal ik in een Update zeggen.

Tot zover dit gebruikersrevieuw, Update volgt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    1 van mijn grote liefdes, mijn dochter.

dirodi
    moderator

Vrouw
    Aantal berichten: 1377
    Leeftijd: 51
    Registration date: 12-03-08

Re: De nieuwe Fogger van Janty

Bericht van dirodi op wo jan 07, 2009 11:02 pm

Intussen heb ik vandaag met de Fogger gerookt en ben erachter dat de mini toch nog steeds niet mijn favoriete rookwaar is, voor mij blijft dat de pen en de sigaar.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    1 van mijn grote liefdes, mijn dochter.

Jacqueline V
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 2532
    Leeftijd: 50
    Registration date: 26-06-08

Bericht van Jacqueline V op do jan 08, 2009 1:10 am

dirodi schreef:Intussen heb ik vandaag met de Fogger gerookt en ben erachter dat de mini toch nog steeds niet mijn favoriete rookwaar is, voor mij blijft dat de pen en de sigaar.

Dat geld ook voor mij Dirodi.
    Ik heb in mei een nano1 gekocht maar ik heb hem pas 3x gebruikt,hij ligt nu al maanden werkeloos in de la terwijl hij eigenlijk best wel lekker dampt.
    Maar met de pennen en het sigaartje heb ik meer voldoening.

Susanna
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 2236
    Leeftijd: 57
    Registration date: 19-02-08

Bericht van Susanna op do jan 08, 2009 1:32 am

Dankjewel voor je review Dirodi. Sterkt mij trouwens toch weer in mijn afkeer van de mini´s. Heb er twee, nee had, eentje vanwege grote ellende op weg naar Jan, van de andere kan ik denk ik drie keer per dag een lekker trekje nemen. Voor mij de sigaren en een pennetje erbij omdat ik die toch al had.

Het is nu di mei 22, 2012 7:53 am