ik heb dit maar hier gezet omdat ik het te serieus vindt voor het gezeligheidsforum.
ik zou dus graag een andere naam willen voor e-roken, een naam die wel de lading dekt maar niet in verband wordt gebracht met a roken !
als we een geschikte naam hebben, kunnen we dit naar buiten toe ook beter presenteren.
zo zijn er door het e roken al vele namen ontstaan die allemaal op de die verse fora worden gebruikt, denk aan: analoog roken, gier, dummy, etc etc etc
ik zou er een wedstrijd van willen maken, de beste naam krijgt in ieder geval eeuwige roem, ik persoonlijk ga bij de verkopers lobbyen voor wat prijzen !
DUS KOM OP BEDENK EEN GOEDE MAAR VOORAL GESCHIKTE NAAM !!!!!!!!!!!!!!!!!
uit de lijst met namen worden een aantal goede gehaald door het team van e-roken.net !
met deze namen zal een pol gestart worden waarop iedereen kan stemmen, die gene met de meeste stemmen wint uiteraard.
de winnaar krijgt een kr 808 van party smoker [met dank aan party smoker]
2e prijs is 5 pakjes ampullen smaak en sterkte naar keuze [beschikbaar gesteld door sedansa nederland, met dank aan betty]
namen kunnen worden ingevuld tot en met 25-01-09 !!!!!!!!!!!!!
daarna starten we met de poll en worden de winnaars zo snel mogelijk bekent gemaakt.
ook het team mag namen verzinnen, deze naam kan zelfs de winnende zijn, helaas vervalt dan wel de prijs naar het eerst volgende lid met de beste naam !
kortom team mag mee doen maar helaas geen prijs.
verkopers die nog wat willen doneren verzoek ik vriendelijk om even contact met mij op te nemen.
Laatst aangepast door route66 op wo jan 14, 2009 7:47 pm; in totaal 3 keer bewerkt

)