Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Telegraaf: E-roken in vliegtuigen

Deel

Yahoo Serious
    reviewer

Man
    Aantal berichten: 1977
    Leeftijd: 51
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Sigaar
    e-rookt: Pijp
    Registration date: 07-03-08

Telegraaf: E-roken in vliegtuigen

Bericht van Yahoo Serious op vr jan 09, 2009 3:00 pm

Zojuist kwam het volgende artikel op de webpagina van de Telegraaf, en ik heb er dan ook onmiddelijk op gereageerd:

Maker Supersmoker wil vliegen

AMSTERDAM - De fabrikant van de nepsigaret Supersmoker gaat overleggen met luchtvaartmaatschappijen. Hij wil dat reizigers tijdens de vlucht er op los kunnen paffen met zijn vinding. “Juist als mensen tien uur in een vliegtuig zitten, hebben ze grote behoefte aan iets dat ze rustig maakt”, zegt directeur Dimitri Kyriakopoulos.
    Volgens hem is geen enkele wettelijke regel die het roken verbiedt. Andere passagiers hebben er geen last van, zegt hij, omdat er alleen waterdamp uit de nepsigaret komt. In twee typen van de Supersmoker zit nicotine.

Hij probeert ook de horeca warm te krijgen voor de electronische nepsigaret.

Mijn reactie (de tweede, dus goed voor het forum):

helaas is de supersmoker de grootste anti-reclame tegen het electrisch roken. Het apparaat is veel te duur en werkt zeer slecht. Mensen die overwegen te gaan e-roken raad ik aan eerst eens op zoek te gaan naar onafhankelijke forums op dit gebied, waar alle producten zijn getest.Verder weet ik uit ervaring dat e-roken op veel vluchten al is toegestaan.

jan
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Man
    Aantal berichten: 3715
    e-rookt: Eigenbouw damper
    Registration date: 20-12-07

Re: Telegraaf: E-roken in vliegtuigen

Bericht van jan op vr jan 09, 2009 5:34 pm

En toch Willem ben ik het niet helemaal met je eens. Wel dat ze slecht zijn (al hoe wel ik betere berichten hoor over de nieuwe van hun) en dat ze te duur zijn.
    Maar ze zijn wel de voortrekker in het e-roken,. zij vechten het reclame verbod aan, zij gaan nu de vliegmaatschappijen warm maken alsmede de horeca.
    Iedereen heeft daar straks profijt van, wij en alle andere verkopers.

En ik denk dat we er rekening mee moeten houden dat supersmoker al vanaf de eerste berichten bezig is met de vergunningen als zijnde medicijn. Mocht het zover komen zullen ze (voorlopig) misschien als enigste overblijven.

Yahoo Serious
    reviewer

Man
    Aantal berichten: 1977
    Leeftijd: 51
    e-rookt: Pijp
    Registration date: 07-03-08

Bericht van Yahoo Serious op vr jan 09, 2009 7:42 pm

Ik ben het helemaal met je eens dat het, als het gaat om bekendheid met het fenomeen e-roken, alle andere verkopers meeliften op de daden van Supersmoker.
    Maar ik weet ook dat die van mij in de kast lag binnen een week. bijna 100 euro armer.

Jammer genoeg is het wel de enige fabrikant-verkoper die echt professioneel overkomt en werkt.

cimda
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 2848
    Leeftijd: 52
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Sigarillo
    Registration date: 06-03-08

Bericht van cimda op vr jan 09, 2009 8:51 pm

Had ook een reactie geplaatst, maar meneer de telegraaf mailde me dat ie het niet ging plaatsen. Toch was mijn reactie niet grof, of wel?
    Lees hier
    Hoe komen jullie erbij dat e-roken stinkt, je ruikt het juist helemaal niet.
    Wees juist blij dat er nu elektrisch roken is, dan hoeven jullie niet meer in die 'stank' te zitten.
    Wat kunnen die niet rokers zeiken zeg, waarschijnlijk zijn het merendeel ex-rokers en zijn ze link dat het e-roken in hun stop periode er nog niet was.
    En voor de rokers die ook willen gaan e-roken, ga eerst eens op internet surfen dan zie je meer die supersmoker

lotje
    Hopeloos forumverslaafd
    Hopeloos forumverslaafd

Vrouw
    Aantal berichten: 11413
    Leeftijd: 57
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Mini-pijp
    Registration date: 25-04-08

Bericht van lotje op vr jan 09, 2009 8:54 pm

Ben het met Jan eens wat reclame maken betreft.
    Yahoo "de enige fabrikant-verkoper die echt professioneel overkomt en werkt" vind ik wel een beetje té ver gaan!
    De anderen werken ook professioneel, ze steken alleen niet zo veel geld in reclame.
    Zij werken liever met mond-op-mond reclame, en dat is vaak veel doeltreffender.
    Behalve als het om erkenning gaat natuurlijk, dan zou ik ook liever zien dat men ook een vuist ging maken en sámen probeerden die erkenning te bereiken.
    Maar dat men niet profeccioneel werkt...daar ben ik het toch niet mee eens!
    Van de andere kant vind ik het wél goed dat jij je daar in die discussie hebt gemengd en aandacht voor de forums vraagt!!

Hoe meer tam-tam hoe beter!

Cimda: dus alleen als je het met hen eens bent wordt het nog geplaatst????

Het is nu za feb 11, 2012 2:51 pm