Het resultaat van de eerste trekken was overdonderend!! Een goede haal zonder hoesten was niet mogelijk.
De damp productie fenomenaal. Dat gaat een boel liquid kosten met een dergelijke damp productie.
Na drie stevige trekken was ik al duizelig. Dit is niet normaal!
Na een paar trekken meer werd ik zelf misselijk. Dit is volgens mij niet gezond zo. Ik denk dat ik maar snel van de 16mg moet afstappen.
Als er mensen zijn die geen voldoening krijgen van e-roken moeten ze deze toch echt eens gaan proberen. Volgens mij hebben zware vannelle roker hier nog voldoende aan.
En dan rook ik hem nog maar met peetjeliquid. Zwaardere smaken ga ik ook niet proberen hierin.
Het is natuurlijk allemaal nog gloednieuw en misschien wordt het na langer gebruik allemaal wat minder maar dat zal de tijd moeten uitwijzen.
Waar kan het mee vergeleken worden? Nergens mee zou ik zo zeggen zelfs een pijp staat in de schaduw. Ik durf hem alleen te vergelijken met mijn allereerste usb-sigaret maar dat is natuurlijk niet eerlijk want die heb alleen ik.
Ik zal de ervaring met tussenposen bijwerken zodat jullie het kunnen vergelijken met de review van de echte screwdriver die Route66 heeft.
Laatst aangepast door jan op za jan 31, 2009 5:49 pm; in totaal 2 keer bewerkt

dan ga ik gauw even kijken
)