Toevallig heb ik een week geleden films op dvd gezet en daar zag ik Resa als kitten.
Alles was toen goed.
Waar het fout is gegaan,geen idee.
Zelf heb ik altijd gedacht dat het na de sterilisatie was, dus nadat ze een maand of 6 was.
Eigenlijk weten we niet beter dan dat Resa niet te benaderen was, totdat we het filmpje terugzagen.
Maar ze is nu eenmaal zo en er is niks aan te doen, al 11 jaar niet.
Wat zo jammer is:
Ze had altijd wel een kattenvriendje hier in huis, die haar onder zijn hoede nam.
En die zijn er nu ook niet meer.
Ja...genoeg katten, maar niet haar maatjes.
Ze heeft de afgelopen 2 weken wel wat gegeten en zeker ook gedronken.
Morgen ga ik wat extra's voor haar halen, waaronder inderdaad pap met kattenmelk.
Er staat nu wel een bakje met geweekte brokjes (en dat ga ik zo verversen,lekker met lauwwarm water...dan ruikt ze het weer goed).
Hans en ik waren even helemaal opgelucht en we hopen zo, dat de antibiotica aanslaat.
Alles was toen goed.
Waar het fout is gegaan,geen idee.
Zelf heb ik altijd gedacht dat het na de sterilisatie was, dus nadat ze een maand of 6 was.
Eigenlijk weten we niet beter dan dat Resa niet te benaderen was, totdat we het filmpje terugzagen.
Maar ze is nu eenmaal zo en er is niks aan te doen, al 11 jaar niet.
Wat zo jammer is:
Ze had altijd wel een kattenvriendje hier in huis, die haar onder zijn hoede nam.
En die zijn er nu ook niet meer.
Ja...genoeg katten, maar niet haar maatjes.
Ze heeft de afgelopen 2 weken wel wat gegeten en zeker ook gedronken.
Morgen ga ik wat extra's voor haar halen, waaronder inderdaad pap met kattenmelk.
Er staat nu wel een bakje met geweekte brokjes (en dat ga ik zo verversen,lekker met lauwwarm water...dan ruikt ze het weer goed).
Hans en ik waren even helemaal opgelucht en we hopen zo, dat de antibiotica aanslaat.