Is hij echt doorgebrand Cimda? Ik heb namelijk al diverse keren meegemaakt, dat ik dacht dat dit ook bij mij met een powerpack gebeurde; bleek hij alleen in één klap helemaal leeggetrokken te zijn (door een foutieve verbinding neem ik aan dat iets als kortsluiting veroorzaakte). Maar als ik de 'doorgebrande' pack dan helemaal weer had opgeladen, deed hij het wel weer normaal. (Gaat niet altijd op natuurlijk; maar wel de moeite om daar even nog attent op te zijn en dit uit te proberen?)
nieuw batterij pack !

Veri- beheerder

Aantal berichten: 3573
Leeftijd: 60
Registration date: 22-04-08
- Bericht nummer 151
Re: nieuw batterij pack !

cimda- Niet te stoppen

Aantal berichten: 2848
Leeftijd: 52
e-rookt: Mini sigaret
e-rookt: Sigarillo
e-rookt: Sigaar
Registration date: 06-03-08
- Bericht nummer 152
Jammer genoeg wel, maar dat wat jij zegt heb ik inderdaad ook een keertje gehad.
Nu stinkt die echt verbrand, kan wel "laden"dan knippert ie groen/rood maar als je wilt kijken hoe vol ie zit doet ie niets. Kapot dus.
En ja, dat Sprint pack is heel goedkoop, maar dat waren onze blauwe en roze packs ook en die voldoen ook, dus ik wil de gok wel nemen en anders is het nog altijd handig voor de telefoon ofzo
Nu stinkt die echt verbrand, kan wel "laden"dan knippert ie groen/rood maar als je wilt kijken hoe vol ie zit doet ie niets. Kapot dus.
En ja, dat Sprint pack is heel goedkoop, maar dat waren onze blauwe en roze packs ook en die voldoen ook, dus ik wil de gok wel nemen en anders is het nog altijd handig voor de telefoon ofzo

cimda- Niet te stoppen

Aantal berichten: 2848
Leeftijd: 52
e-rookt: Sigarillo
e-rookt: Sigaar
Registration date: 06-03-08
- Bericht nummer 153
die Sprint gaat dus niet door helaas, heb net naar Amerika gebeld en ze sturen niet naar nederland meer. Waarom ie dan laatst had gemaild dat het $ 45,= was en vorige week een mailtje dat ik moest bellen? das me een raadsel.

Sidoon- Niet te stoppen

Aantal berichten: 4038
Leeftijd: 46
e-rookt: Penmodel sigaret
e-rookt: Mini-pijp
Registration date: 07-06-08
- Bericht nummer 154
Raar hoor, eerst vragen of je interesse hebt en of je even wil bellen, en als je dan iets wil krijg je het niet.