| Review: de sedansa omni super compleet pakket ! maar is ie ook goed? |
| Wat zit er in de doos: |
1 complete automitsche sigaret
1 complete manuele sigaret
1 usb batterij
1 usb kabel
1 lader
1 pakje nieuwe ampullen
| Te verkrijgen bij: |
| Prijs: |
€ 149,95
| De test: |
het is hetzelfde als het kiss concept van janty [dus met de tussen stukjes 1 voor maueel roken en 1 voor automatisch roken] met dat verschil dat je eigenlijk 2 hele sigaretten krijgt en dus niet steeds hoeft te wisselen van atomizer als je van automatisch naar manueel wil gaan.
ook qua degelijkheid is er aan de omni een en ander verbetert ten op zichte van de kiss, alles voelt net even wat steviger en meer solide aan.
dan nu hoe rookt hij eigenlijk ??
hij rookt super !
met de manuele schakelaar heb je echt enorme bergen rook, vergelijkbaar als roken met usb.
trekt erg makkelijk en geeft enorm veel rook zeker in combinatie met de nieuwe ampullen, maar ook met de oude ampullen is de rook erg goed, beter dan met een gewone pen !
batterijen zijn van een goede kwaliteit, zonder led dus geen geknipper meer, batterijen blijven op full power roken tot ze leeg zijn dan is het ook gewoon leeg, laden gaat erg snel, kortom duidelijk merkbaar dat er aan de batterijen werk is verricht.
roken met de usb gaat prima, wel heb ik ondervonden dat er toch een soort van weerstand of beveiliging in de usb kabel is gebouwd, je kan hem namelijk voor korte tijd doorroken ook als je niet aangesloten meer bent op je pc.
zelf vindt ik dit niet de perfecte sigaret om met usb te roken, maar als gewone pen is het echt een topper !
ik ben nog steeds opzoek naar een snoertje wat op de pen past zonder beveiliging en wil hem dan nog eens testen, moet daarvoor nog langs een pc zaak , maar zal zeker mijn bevindingen even updaten.
voor de pen rokers onder ons is dit zeker een hele goede pen met veel mogelijkheden, alles zit dan ook in 1 pakket, mocht je een zware roker zijn dan volstaat een extra setje batterijen om de dag mee door te komen. [met zware roker bedoel ik toch wel een ampulletje van 4 of meer per dag]
rook je minder dan dat dan red je het makkelijk met het pakket omdat de batterijen snel geladen zijn [ongeveer 2 1\2 uur van compleet leeg naar helemaal vol]
de aanschaf prijs is pittig maar je krijgt hier dan ook wel twee complete sigaretten voor + alle extra's
grote voordeel vind ik de rook productie en het feit dat het een compleet pakket is.
nadeel is dat ik niet weet hoe het met het usb gedeelte zit en daardoor niet durf te testen op een accupack met zwaar vermogen, op de pc geeft dat natuurlijk geen probleem.
buiten dat rookt hij met de manuele switch net zo goed als met de usb
al met al is het een pen model dat multifuntioneel is en van een goede kwaliteit.
de levensduur van de batterijen moet zich natuurlijk nog bewijzen, maar zal hier ook tzt een update van geven.
later zal ik foto's bij deze review plaatsen !!!!
| Foto's: |
| De samenvatting: ------- |
Prijs: € 99
Prijs ampullen:
Garantie:
Kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Rookontwikkeling:
Gier:
gebruiksduur batterij:
Lader:
Ampullen:
met dank aan sedansa voor het beschikbaar stellen van de omni.
01-februari-2009