Zojuist de gewonnen prijs, de partymoker 808 afgehaald, en... ik sta toch wel versteld van de prijs-kwaliteitsverhouding om eerlijk te zijn. En dan bedoel ik niet de prijs die ik ervoor heb betaald, haha.
Ik heb al een tijdje geen digidampwaren meer gekocht, en Tineke, mijn vreselijk geduldige vriendin, had het helemaal gehad met alles dat niet werkte, dampte, smaakte, of explodeerde...
Omdat zij een mini erg leuk vond, heb ik er een aantal gekocht destijds, met als dieptepunt die sigaret die je in een doosje stopte en die dan zichzelf oplaadde... Die heeft één keer een slokje liquid in haar mond gespoten en dat was het, qua activiteit.
En nu dus een mini gewonnen. Met een tribal tattooage nog wel! en twee atomizers, twee batterijen en, wat een geweldige move: een blauw lampje!
Nog iets meer dan een week en ik zit weer in de bus naar Hongarije. 30 uur openbaar vervoer waarbij ik stiekem moet digidampen omdat het met dat rode licht net echt roken is en ik dan ineens weer van alles uit te leggen heb... These days are over!
Wat ik wel merkte was dat mijn nicotine-behoefte niet afnam. Dat bleek verklaarbaar, de bijgeleverde ampullen zijn zonder nicotine zag ik later.
Hoe nu verder?
Nou... ik kijk het even aan. Blijft hij dampen zoals hij nu doet, bestel ik voordat ik vertrek ampullen en een tweede exemplaar voor Tineke. Met menthol ampullen als die er zijn, want Tineke is een mentholminded smoker.
Ik wil trouwens nog even heel erg bedanken voor de bijgeleverde partysmoker membercard. Ik heb altijd gezegd dat ik zou weigeren lid te worden van een organisatie of vereniging die mensen zoals ik accepteerden, maar voilla, ik ben lid nummer PSXXXXXXX (ja, ik wil niet dat jullie mijn gegevens gaan gebruiken voor oplichtingspraktijken of andere malversaties, dus het laatste deel is vervangen door XXXXXX), en het ziet er allemaal prachtig uit. De afgebeelde man op de membercard ken ik goed, die heeft een vietnamese loempiazaak in Enkhuizen! Dat is ook toevallig he?

Je ziet hem hier op zijn rug, zie je de treffende gelijkenis?
Samenvattend: Hartelijk bedankt voor deze prijs, Jan!