Ken je nagaan hoeveel er op verdiend wordt, deze is dan wel zonder garantie
dse 502

carol- Hopeloos forumverslaafd

Aantal berichten: 7970
Leeftijd: 50
e-rookt: Mini sigaret
e-rookt: Screwdriver of aanverwant
e-rookt: Mini-pijp
Registration date: 17-03-08
- Bericht nummer 1
dse 502
Op deze site www.herbou.nl kan je de mini kopen tegen inkoopsprijs voor 9,95.

cimda- Niet te stoppen

Aantal berichten: 2853
Leeftijd: 52
e-rookt: Sigarillo
e-rookt: Sigaar
Registration date: 06-03-08
- Bericht nummer 2
Re: dse 502
Hier staat precies hetzelfde maar dan kosten ze ineens € 25,=
http://www.e-smokers.nl/product_info.php?cPath=35&products_id=100&osCsid=aca361b10e10f7907376ff4f7c2079f2
Maar voor de rest is die die Herbou site onwijs duur
http://www.e-smokers.nl/product_info.php?cPath=35&products_id=100&osCsid=aca361b10e10f7907376ff4f7c2079f2
Maar voor de rest is die die Herbou site onwijs duur
Laatst aangepast door cimda op ma feb 23, 2009 12:24 am; in totaal 1 keer bewerkt

- Bericht nummer 3
ja verhip hee , ken je nagaan.
Zal ik er een bestellen? weet alleen niet welke ampullen erin passen, ga daar ff naar op zoek
Zal ik er een bestellen? weet alleen niet welke ampullen erin passen, ga daar ff naar op zoek

- Bericht nummer 4
ik vind alleen de 501 en dat is een cigaar.

zwerfkatje- Ervaren

Aantal berichten: 641
e-rookt: Penmodel sigaret
Registration date: 21-06-08
- Bericht nummer 5
9.95 euro is geen geld. Heb net mailtje gestuurd of ze ook naar België versturen, want ze spreken enkel van Nederland.

- Bericht nummer 6
ik speur me een ongeluk volgens mij bestaat er geen eens een dse 502

cimda- Niet te stoppen

- Bericht nummer 7
Zie ze ook nergens anders staan.

zwerfkatje- Ervaren

- Bericht nummer 8
Het is ook de eerste maal dat ik daar van hoor, maar waarschijnlijk bestaat die onder een andere naam.

- Bericht nummer 9
hebben we nog ergens een topic met fabrieken?
Kan ik ook niet vinden
Kan ik ook niet vinden

route66- beheerder

Aantal berichten: 537
Leeftijd: 44
e-rookt: Pijp
Registration date: 19-02-08
- Bericht nummer 10
lijkt verdacht veel op de rps versie 1 t\m 5 en daar zijn id heel wat types van gemaakt

R@tje- Doorgewinterd

Aantal berichten: 1491
e-rookt: De Kameleon
Registration date: 18-01-09
- Bericht nummer 11
carol schreef:Op deze site www.herbou.nl kan je de mini kopen tegen inkoopsprijs voor 9,95.
voor dat bedrag heb je 2 hele sigaretten!!! hmmmmm......

Monky- Niet te stoppen

Aantal berichten: 2505
Leeftijd: 40
e-rookt: -
Registration date: 01-02-09
- Bericht nummer 12
ik zou er niet op ingaan, want ze kunnen natuurlijk zelf best wel de sigaretten waarvan ze weten dat de meeste terugkomen even zelf uittesten. Dat zou ik tenminste doen als ik verkoper was.... Vind het een beetje een raar verhaal. Ze willen gewoon van hun rotzooi af denk ik.

cimda- Niet te stoppen

- Bericht nummer 13
Ja zoiets had ik ook hoor, toen ik het las. Zo komen ze van die kapotte rotzooi af en verdienen er ook nog aan.
Maar het is natuurlijk wel een verleidelijk aanbod voor het geval dat het wel werkt.
Maar het is natuurlijk wel een verleidelijk aanbod voor het geval dat het wel werkt.

Monky- Niet te stoppen

- Bericht nummer 14
ik betaal toch liever iets meer zodat ik weet dat ik garantie heb

cimda- Niet te stoppen

- Bericht nummer 15
En daar zit ik juist der laatste tijd zo over te twijfelen. Wil ik inderdaad een topprijs betalen en afwachten of het het lang doet of wil ik goedkopere spullen en dan gewoon afwachten hoelang je ermee doet en dan het gewoon kiepen.
Zelf zat ik al te denken om goedkope spullen te importeren en dan met een kleine winstmarge te verkopen, maar dan zonder garantie. de enigste garantie die ik zou gaan geven is dat de spullen het doen als je het binnen krijgt.
Als je een gewone slof sigaretten koopt voor € 60,= of zoiets en dat is op na een 1 of 2 weken,, dan heb je ook niets meer toch.
Denk dat ik dan toch meer zou neigen naar goedkope spullen die het 2 tot 3 weken doen. Enigste nadeel daarvan is dat je er constant op alert moet zijn dat het het ineens opgeeft en dat je eigenlijk wel reserve mee moet nemen voor het geval dat het get ineens niet meer doet.
Maar dat had ik ook met a-roken, je neemt altijd een extra pakje mee en als het ff kan ook nog een extra aansteker, want je weet maar nooit. Voordeel van a-roken is dat je het overal kan kopen als je zonder komt te zitten
Zelf zat ik al te denken om goedkope spullen te importeren en dan met een kleine winstmarge te verkopen, maar dan zonder garantie. de enigste garantie die ik zou gaan geven is dat de spullen het doen als je het binnen krijgt.
Als je een gewone slof sigaretten koopt voor € 60,= of zoiets en dat is op na een 1 of 2 weken,, dan heb je ook niets meer toch.
Denk dat ik dan toch meer zou neigen naar goedkope spullen die het 2 tot 3 weken doen. Enigste nadeel daarvan is dat je er constant op alert moet zijn dat het het ineens opgeeft en dat je eigenlijk wel reserve mee moet nemen voor het geval dat het get ineens niet meer doet.
Maar dat had ik ook met a-roken, je neemt altijd een extra pakje mee en als het ff kan ook nog een extra aansteker, want je weet maar nooit. Voordeel van a-roken is dat je het overal kan kopen als je zonder komt te zitten

moi lolita- Niet te stoppen

Aantal berichten: 1970
Leeftijd: 47
Registration date: 04-11-08
- Bericht nummer 16
Sluit wel mooi aan bij de stelling van Route elders.
Wanneer ik bij Wayne een DSE bestel met 50 vullingen en 2 flesjes 30ml liquid dan ben ik hiervoor zo'n 65 euro kwijt. Kan ik daarvoor A-roken? Ik denk het niet.
Als het spul dan aan het einde van de maand kapot is (en kan me niet voorstellen dat alles overleden is ) dan bestel ik toch gewoon weer nieuw?
Wordt ook een beetje moe van al die garantie, na 1 of 2 keer stuur ik toch niet meer terug.
Natuurlijk hoort wel alles naar behoren te werken als je de spullen ontvangt.
Wanneer ik bij Wayne een DSE bestel met 50 vullingen en 2 flesjes 30ml liquid dan ben ik hiervoor zo'n 65 euro kwijt. Kan ik daarvoor A-roken? Ik denk het niet.
Als het spul dan aan het einde van de maand kapot is (en kan me niet voorstellen dat alles overleden is ) dan bestel ik toch gewoon weer nieuw?
Wordt ook een beetje moe van al die garantie, na 1 of 2 keer stuur ik toch niet meer terug.
Natuurlijk hoort wel alles naar behoren te werken als je de spullen ontvangt.

R@tje- Doorgewinterd

- Bericht nummer 17
ik blijf wel heen en weer sturen net zo lang tot alles goed naar behoren werkt.....maar ik word het wel spuugzat dat je zelfs bij de popie leveranciers gewoon troep krijgt toegestuurd. En dan mag je wel garantie geven maar dat weegt op den duur niet tegen alle ergenis op als je weeeeeer een pas aangekocht duur e-produkt moet terugsturen omdat het weeeeeer niet naar behoren werkt. Ik word hier zo moedeloos van!!!
En ja ik denk ook dat ze van hun troep af moeten vandaar dat het goedkoop is en nee ik bestel lekker nix!
En ja ik denk ook dat ze van hun troep af moeten vandaar dat het goedkoop is en nee ik bestel lekker nix!

dirodi- moderator

Aantal berichten: 1377
Leeftijd: 51
Registration date: 12-03-08
- Bericht nummer 18
moi lolita schreef:Sluit wel mooi aan bij de stelling van Route elders.
ik kan voor €65 wel langer dan een maand alleen a roken hoor lolita, ik ben per maand als ik alleen a rook ongeveer €50 kwijt dus dan is het voor mij duurder dan a roken, maar ja gezondheid is natuurlijk ook heel erg belangrijk.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1 van mijn grote liefdes, mijn dochter.

moi lolita- Niet te stoppen

Aantal berichten: 1970
Leeftijd: 47
Registration date: 04-11-08
- Bericht nummer 19
dirodi schreef:ik kan voor €65 wel langer dan een maand alleen a roken hoor lolita, ik ben per maand als ik alleen a rook ongeveer €50 kwijt dus dan is het voor mij duurder dan a roken, maar ja gezondheid is natuurlijk ook heel erg belangrijk.
Ik maak zelf sigaretten maar damp toch echt helaas meer in de lucht en mijn man die enkel shag rookt ook, dan rook jij dus niet zoveel als wij??????
Ik wist dat we erg waren.......

- Bericht nummer 20
cimda schreef:En daar zit ik juist der laatste tijd zo over te twijfelen. Wil ik inderdaad een topprijs betalen en afwachten of het het lang doet of wil ik goedkopere spullen en dan gewoon afwachten hoelang je ermee doet en dan het gewoon kiepen.
hahahaha de nieuwe Bob is opgestaan

Guusje- Groentje

- Aantal berichten: 21
Registration date: 10-05-08
- Bericht nummer 21
Wil even melden dat ik uit nieuwsgierigheid toch maar de stoute schoenen heb aangetrokken en dit besteld heb, ondanks dat ik met mezelf had afgesproken geen nieuwe aankopen meer te doen....
Heb het gisteren binnen gekregen, 2 dozen, had er maar een besteld, vergissing?
Maar goed, 3 atomizers en 3 batterijen zijn goed. Van allebei een dus stuk.
Heb nu voor € 16,15, daar zitten de verzendkosten dus bij in,
3 E-Sigaretten
2x Lader
20 Cartridges
En druppelen gaat ook nog prima....
Voor zolang als het duurt waarschijnlijk maar voor deze prijs is het toch wel grappig.
Heb het gisteren binnen gekregen, 2 dozen, had er maar een besteld, vergissing?
Maar goed, 3 atomizers en 3 batterijen zijn goed. Van allebei een dus stuk.
Heb nu voor € 16,15, daar zitten de verzendkosten dus bij in,
3 E-Sigaretten
2x Lader
20 Cartridges
En druppelen gaat ook nog prima....
Voor zolang als het duurt waarschijnlijk maar voor deze prijs is het toch wel grappig.

zwerfkatje- Ervaren

- Bericht nummer 22
Heb me ook niet kunnen inhouden, heb daarnet ook een besteld.
Hopelijk krijg ik er ook ééntje gratis bij.
Hopelijk krijg ik er ook ééntje gratis bij.

Monky- Niet te stoppen

- Bericht nummer 23
ik schaam me dood, maar heb er ook 1 besteld terwijl ik nog zo had gezegd het niet te willen doen.
Ik werd even enthousiast hier.....

Ik werd even enthousiast hier.....

Jacqueline V- Niet te stoppen

Aantal berichten: 2532
Registration date: 26-06-08
- Bericht nummer 24
Ik had het ook bijna gedaan,maar omdat ik al zoveel heb en een mini niet echt mijn ding is heb ik het toch maar niet gedaan.

R@tje- Doorgewinterd

- Bericht nummer 25
ik heb me tot nu toe nog kunnen beheersen
.....maar tis wel verleidelijk 
.....maar tis wel verleidelijk