ik kan mij geheel vinden in de berichten van de starter van dit topic.
wat ik mij echt af vraag is waarom wij in nederland zo weinig van deze geluiden horen ???
zijn wij zo mak dat we alles maar pikken ?
zijn we werkelijk zo enthousiast over elk nieuw ding wat er word uitgebracht ? ook terwijl er echt wel negatieve kanten aan zitten wij blijven possitief.
of nemen wij de ongemakken die het e roken met zich mee brengen maar gewoon voor lief ??
ik zelf ben het sinds enige tijd ook wel zat, steeds maar weer wat stuk, weer op sturen, wachten op vervanging.
de teleurstelling dat het na een aantal weken of erger dagen toch niet zo werkt als zou moeten, ookal doen de reviews anders vermoeden.
ook ik heb er schoon genoeg van !!! dat is voor mij een reden geweest om te e roken zoals ik tegen woordig e rook, enkel een goed aparaat, en de atomizers per 10 stuks ofzo goedkoop uit het buitenland halen, waarom in godsnaam moeten die dingen die toch maar kort mee gaan, zo verschrikkelijk duur zijn in nederland ???
maak ze veel goedkoper en erken als verkoper dat het een product is wat na een x aantal tijd stuk gaat, dan kunnen ze gewoon weggegooid worden inplaats van steeds maar weer op te sturen en weer een andere voor veel geld.
stop met dingen op de markt te brengen die gewoon niet goed uit getest zijn, stop met dat eeuwige retouneren en vervangen, maak iets goed of maak het dan niet.
zoals de topic schrijver al vermeld is het enige waar hij tevreden over is de service is, ook hier kan ik mij geheel bij aansluiten, al besef ik heel goed dat de verkopers wel een goede service moeten verlenen als ze dit soort producten verkopen voor de huidige [veel te hoge] prijzen.
tuurlijk koop ik nog steeds de laatste dingen, maar veelal om te proberen, niet meer voor de heb, worden na reviewen ook weer door verkocht, dit gegeven weet ik al voordat ik tot aankoop over ga, en sta er dan mischien ook wat anders tegen over, wil het item gewoon reviewen en dat is dat.
voor eigen gebruik is het op de lange duur voor mij veelal niet geschikt.
heb nu mischien wel de knuppel in het hoenderhok gegooid, maar wil deze discussie ook graag openen in nederland en ben dus heel benieuwd wat jullie er van vinden, ben ook benieuwd hoe onze verkopers hier tegen over staan.
dus alle reacties zijn welkom !!!!!!!!!!!!!
Laatst aangepast door route66 op ma feb 23, 2009 9:16 am; in totaal 1 keer bewerkt

(ik zal geen namen noemen anders breekt de hel los)