Hier is ie dan de supersmoker blue, met dank aan Jolleke voor het beschikbaar stellen van haar sigaret.
Tuurlijk had ze hem alvast opgeladen dus ik kon er gelijk mee aan de slag.
Het ziet er fantastisch uit, mooi zwarte etuitje erbij, handleiding, cartridges en een aparte oplader voor in het stopkontakt.
Echt appart ja hij steekt er recht voor uit , dus als je langs loopt en niet op let ben je je neus kwijt.
Maar dat ledje he, wat is ie mooi, geeft een neon blauwig lichtje net een diamantje, ben daar ook gelijk verliefd op het is gewoon een sierraad.
Ja je snapt het al he , het is te mooi om waar te zijn....
Afijn , heb er een cartridge op gedrukt die aan voelt als een echt filter van een sigaret maar smaakt naar uitgekauwd kladblok, sorry ik weet dat smaken erg persoonlijk zijn maar dit is in mijn beleving gewoon vies en binnen een half uur hingen de vellen er al bij van het filter.
Heb er een half uur mee gerookt en er kwam rook uit niet heel veel maar wel voldoende, hij zuigt duidelijk valse lucht en fluit das irritant.
Maar die smaak van dat filter bedoezeld mn hele smaakbeleving ik proef niets van de liquid alleen maar dat het ietwat zoetig is.
Hij giert redelijk , niet bij elke hijs.
Ik heb er dus een half uur mee kunnen roken toen was de rook op ?? Jawel de ampul was al leeg, batterij nog niet.
Ik heb er 1 druppeltje liquid op laten vallen om te kijken of de ampul nu al echt leeg was en ja hoor echt leeg, nu kwam er na 1 druppel weer een wolkje.
Ik moet zeggen ik heb er nu de 2e ampul op gezet maar durf hem eigenlijk niet eens meer op te roken , zo vies vind ik de smaak.
Dan nog een tipje voor Dimitri, joh doe er nou eens een extra batterij bij ... gratis en voor niets , dan heb je iig nog het idee dat je waar voor je geld hebt misschien.
Ik kan het niet volbrengen om te kijken hoelang de batterij nu eigenlijk mee gaat.
Ik had echt gehoopt dat het mee viel maar dit valt echt niet mee sorry.

...maar ik schaf um toch maar niet aan!