van Veri op za feb 28, 2009 4:45 pm
Leuke ideeën

Maar ik zie niet waarom je geen doosvorm zou nemen Jan... de I-inhale bijv. is toch ook doosvormig?
Weet je wat voor vorm ik steeds in gedachten zie? Een (openklapbare) 'doos' in ster-vorm; met het mondstuk maar een heel klein eindje uitstekend uit een ster-punt; laten we zeggen een vijfpuntige ster - en in de bovenste drie sterpunten zitten dan drie atomizers, met 3 verschillende smaken - die dus op één krachtbron werken die ergens in het midden zit. Kun je kiezen welk smaakje (of sterkte) je trek in hebt; en gaat er eentje kapot, heb je er nog 2. Of het zou ook een bloem met bloemblaadjes kunnen zijn ipv een ster (ik weet niet of dat associaties op zou roepen; moet iig meer of minder punten hebben dan die)
Maar goed, da's voor nog eens een heel erg wilde bouw-dag

Heb je al gedacht aan wel rond, maar doos-vormig? Daar zal wel meer ingebouwd kunnen worden lijkt me? Of een bal? Kubus?
Wat de liquid-hoeveelheid betreft: ik snap dat je 10 ml wilt als je zoveel per dag oprookt... meesten roken niet meer dan 2 tot max 3 ml; misschien dat dat het wat handzamer zou maken? Of denk niet in 'rond flesje' voor die 10 ml, maar eerder aan de vorm van het ontwerp volgen zoveel mogelijk zodat het niet meer dan een boven- of zij-laag daarvan in beslag neemt?
Laatst aangepast door Veri op za feb 28, 2009 4:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt