Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Steeds meer niet rokers krijgen longkanker...

Deel

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 1942
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 14-06-08

Re: Steeds meer niet rokers krijgen longkanker...

Bericht van Kitty op za maa 28, 2009 5:17 pm

witje schreef:Geloven jullie nu echt dat er iemand op die wittkop gaat stemmen?
    Al zou het van pest zijn?
    Rita zou ik me nog een beetje kunnen indenken,maar op wilders?
    De meeste landen die een soortgelijk stelsel kennen als wij met de aow en pensioenen,binden het nu in crisistijd aan een aantal gewerkte jaren,ik geloof italie 35 gewerkte jaren,en dacht frankrijk 40 gewerkte jaren
    Op die manier schuift de pensioenleeftijd vanzelf omhoog
    Want de jeugd begint later met werken als wij gedaan hebben
    Jongens,ik heb recht op aow dan,hihi

Ach, in de peilingen staat hij inmiddels op 26 zetels en Rita Verdonk op 1, dus ik denk dat je je nog zal verbazen hoeveel er nog op die 'wittekop' zullen gaan stemmen.

witje
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Aantal berichten: 4740
    Leeftijd: 57
    Registration date: 20-12-07

Bericht van witje op za maa 28, 2009 9:42 pm

Och ja,die peilingen,we hebben al eerder peilingen gehad die niet uitkwamen

Yahoo Serious
    reviewer

Man
    Aantal berichten: 1977
    Leeftijd: 51
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Sigaar
    e-rookt: Pijp
    Registration date: 07-03-08

Bericht van Yahoo Serious op za maa 28, 2009 9:57 pm

Ik wil niemand beledigen, maar er wonen gewoon best veel domme mensen in Nederland, (in elk land hoor) en die hebben allemaal stemrecht.
    Mensen die zich niet echt in politiek verdiepen, (een nog veel grotere groep dan de domme) zijn vooral gevoelig voor de uitstraling van de politiek leider van een partij.
    Het is echt helemaal niet ondenkbaar dat iemand met veel charisma en simpele bewoordingen een meerderheid in de verkiezingen haalt.
    En je kunt veel van Wilders zeggen,maar hij weet uitstekend de aandacht te trekken, en weet prima hoe hij de minder diep denkende Nederlander moet imponeren.

Ik zou er niet verbaasd van staan als hij een enorme berg stemmen krijgt bij de volgende verkiezing.

witje
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Aantal berichten: 4740
    Leeftijd: 57
    Registration date: 20-12-07

Bericht van witje op za maa 28, 2009 11:00 pm

Volgens mij,maar wie ben ik,ligt dat ook aan hoe het op dat moment gaat in nederland
    De nederlanders,ik ook,lopen allemaal met een ontevreden gevoel rond over wat dit kabinet allemaal geflikt heeft en nog gaat flikken
    Zolang ze niet gaan luisteren naar wat er onder de mensen leeft,vrees ik dat je inderdaad gelijk hebt,dat wilders veel stemmen gaat halen
    Maar of hij dan in de regering zou komen?
    Vraag me af of hij dat wel wil,problemen opnoemen is niet zo moeilijk,maar oplossingen opnoemen,volgens mij kan hij dat niet,en zorgt hij dat hij niet in de regering komt
    Mocht hij dreigen toch er in te komen,dan begint het beroemde achterkamertjes gedoe wel weer,zorgen die wel dat we een regering krijgen die eigenlijk niet gekozen is,gooien ze zich wel weer met een aantal partijen samen

De enige manier zou zijn als wilders echt de absolute meerderheid zou krijgen
    En dat zie ik nu echt niet gebeuren,we hebben er al eens een gehad die alleen maar de problemen opnoemde

Onze maatschappij word steeds harder en ruwer,iets voor elkaar over hebben,dat verdwijnt steeds meer,in dat kontext past wilders natuurlijk wel weer

Het is nu za feb 11, 2012 4:31 pm