Ik wil heel graag weten wat de consequenties zijn van het druppelen als het gaat om de onderhoud van de atomizer.
Druppelen op atomizer en onderhoud daarvan.

admin- Doorgewinterd

Aantal berichten: 776
Registration date: 20-12-07
- Bericht nummer 1
Druppelen op atomizer en onderhoud daarvan.

Thijs- Gedreven

Aantal berichten: 41
e-rookt: Mini sigaret
Registration date: 20-01-08
- Bericht nummer 2
Re: Druppelen op atomizer en onderhoud daarvan.
Ik ben van mening dat er wat betreft 't onderhoud bij druppelen en roken met alleen een mondstuk geen verschil is met 't onderhoud dat er nodig is als je met ampul rookt. Voordeel is zelfs dat er geen watten kunnen verbranden.
Je moet er dus wel voor zorgen dat je niet gaat droogroken. De smaak verandert al voordat de liquid in de atomizer gaat verbranden en dat is 't moment om bij te druppelen. Als je 't zo doet zie ik geen probleem. Ik reinig dus met alcohol 70% als dat nodig is. Ik geef de voorkeur aan alcohol boven water omdat dit sneller vervliegt en de sigaret na enkele seconden alweer in gebruik genomen kan worden.
Je moet er dus wel voor zorgen dat je niet gaat droogroken. De smaak verandert al voordat de liquid in de atomizer gaat verbranden en dat is 't moment om bij te druppelen. Als je 't zo doet zie ik geen probleem. Ik reinig dus met alcohol 70% als dat nodig is. Ik geef de voorkeur aan alcohol boven water omdat dit sneller vervliegt en de sigaret na enkele seconden alweer in gebruik genomen kan worden.
Laatst aangepast door op di jan 29, 2008 11:26 am; in totaal 1 keer bewerkt

luci- erelid

Aantal berichten: 1272
Leeftijd: 51
e-rookt: Penmodel sigaret
e-rookt: Penmodel sigaret
e-rookt: Sigaar
Registration date: 15-01-08
- Bericht nummer 3
Maar Thijs alcohol lost geen nicotine op en daarom maak je hem toch schoon??

Thijs- Gedreven

Aantal berichten: 41
Registration date: 20-01-08
- Bericht nummer 4
Of alcohol nicotine oplost weet ik niet maar ik spoel zolang tot ik alleen nog maar schone alcohol zie. Daarna werkt de atomizer weer prima en dat is voor mij de hoofdzaak.

iron eagle- reviewer

Aantal berichten: 323
Leeftijd: 30
e-rookt: Pijp
- Bericht nummer 5
Het enige dramatische aan druppelen is:
Dat er op een bepaald moment net eens wat teveel ingegooid wordt. Dat komt dan bij je batterijen terecht, die het dan vervolgens begeven. (zelf ondervonden
)
Dat er op een bepaald moment net eens wat teveel ingegooid wordt. Dat komt dan bij je batterijen terecht, die het dan vervolgens begeven. (zelf ondervonden

jan- Niet te stoppen

Aantal berichten: 3715
e-rookt: Eigenbouw damper
- Bericht nummer 6
Sterker nog, ik denk dat je op een gegeven moment MOET gaan druppelen! kijk hier.

iron eagle- reviewer

Aantal berichten: 323
Leeftijd: 30
e-rookt: Pijp
- Bericht nummer 7
jan schreef:Sterker nog, ik denk dat je op een gegeven moment MOET gaan druppelen! kijk hier.
Maar dan weet je dus oko gelijk, dat het echte einde in zicht is he