De allereerste die ik heb is de Battech
ebay Battech
Een heel goed apparaatje
Capacity: 4400mAh
Voltage: 5V
out ; 1000 mA
ik rook er zeker 3 dagen mee en het apparaat zelf duurt ongeveer 1 nacht om weer volledig op te laden.
Het pack is een onwijs goed ding en je rookt als een gek ermee.
Dat is ook de grote plus van dit accupack, je rookt alsof je constant een volle en nieuwe batterij heb. Nee ik lieg, nog beter dan met een gewone batterij.
Ik zelf heb die packs in een zakje om mijn nek hangen onder mijn kleding en mijn dse901 in zo'n hanger om mijn nek, zodat het niet echt opvalt dat ik aan een draadje rook.Het gewicht van de battech is 122 gram.
Trouwens, dit gaat ook alleen over de dse901, iets anders rook ik eigenlijk niet meer
Dit pack was te koop voor iets van 10 engelse pond, maar ik zou cimda niet zijn als ik het niet goedkoper had gekregen. Ze waren in blauw, roze en wit, hoewel de witte niet voorradig was op dat tijdstip van bestellen. Je merkt al dat ik in verleden tijd schrijf, want die firma waar ik bij bestelde is failliet gegaan helaas en mijn laatste zending heb ik ook niet meer mogen ontvangen, gelukkig was ie nog niet betaald.
Dit pack krijgt van mij een hele dikke 10 en ik blijf ook nog steeds zoeken of iemand anders ze verkoopt.
de tweede
Dat is de 6-in-1 10000mAh Portable Power Battery Pack van bestofferbuy.com van $17,50 met gratis shipping.
bestofferbuy
hier bij DX
Deze zou 5,2V, 1000mA en 10000 mah zijn, maar daar heb ik zo mijn twijfels over. Voor iemand die het pack van battech niet heeft zou ie best goed roken en dan kan je er best tevreden over zijn.
Als je de beschrijving moet geloven zou die beter moeten roken en ook langer. Niet dus. Dat merk je ook aan het opladen, deze is in een paar uur vol en dan gaat ie ongeveer 13 uur mee.
De rookproduktie ervan is een stukje minder dan de battech. Verder is ie een stukje (iets van 1,5 tot 2 cm) groter dan de battech, maar weegt weer ietsje lichter, nl 114 gram.
Ik geef dit pack een 8,5 als cijfer.
nummertje 3.
Genuine Power Traveller Power Monkey

ebay monkey
Hij was niet de goedkoopste, maar stond overal goed aangeschreven Heb er uiteindelijk $ 30,= voor betaald ex verz.kst.
Output Voltage 4.5~5.5 V
Output Max Current 1.2A
Capacity 2200mAh
Hoe je kan switchen eventueel tussen die 4,5 en 5,5 V ben ik nog niet uit, volgens mij kan dat ook niet.
Wel is ie lekker licht in gewicht 70 gram.
Ik heb met de monkey 20 uur kunnen roken, hoewel roken, ik vond hem nog minder dan die bestoffer accu.
Voor mij is de rookproduktie heel belangrijk en dat was hier echt een stukje minder dan de bestoffer en een heel stuk minder dan de Battech.
Ik geef deze monkey niet meer dan een 7,5 als cijfer.
de 4e en 5e die ik heb zijn solar packs die ook via het lichtnet zijn op te laden.

ebay
5V/1A
Lekker klein apparaatje, ziet er ook leuk uit, lekker plat.
Heb het vanochtend 4 uur gerookt, maar vind het echt 3x niets.
Dit is echt geen 5v en 1000mA. Je kan er mee roken, maar heb geen hoge verwachtingen ervan.
Een leuk dingetje voor als je niets anders meer heb, maar ik geef het maar een 6je.
Hij koste trouwens $17,11 ex verzending.
nr. 5

[url=http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=270361333759]ebay[/url
Output Voltage
: 5.5V
Output current
: 1000 mA
Ook 3x niets dus. Alles hetzelfde als nr. 4, alleen deze heeft geen aan/uit knopje zoals nr. 4.
kost $ 12,99 met gratis verzending.
Ook deze krijgt maar een mager 6je van me.
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen en kan eigenlijk alleen maar zeggen, als je er nog eentje wilt kopen koop dan nr. 2, want helaas, helaas nr 1 is niet meer te koop dus. (maar ik blijf speuren)
Heb trouwens nog een vraag lopen bij deze verkoper of ie naar NL verscheept.
Had al bij een ander gevraagd en daar hoorde ik na weken wachten dat ie uiteindelijk niet deed, dus deze maar aangeschreven.
Oja, ik heb alles natuurlijk gerookt met een usb batterij en bij allemaal zitten diverse stekkertjes zodat je het bijna overal wel voor kunt gebruiken

, maar leuk dat je hem meeneemt, wil ik wel eens zien...
.