van cimda op zo mei 17, 2009 12:59 pm
Ik heb nu het accupack van PS, de uSPb, geprobeert.
Moet zeggen dat ie niet tegenvalt, als je tenminste op 6,5v rookt. Op 5v rookt ie wel natuurlijk, maar weer niet zo goed als de Battech. Ben onderhand benieuwd hoeveel V die battech is

.
Heb dus de hele tijd op 6,5v gerookt met mijn 901 en het pack ging ruim 1,5 dag mee.
Zou willen dat ik dit pack eerder had gehad, dan had het me denk ik een hoop geld gescheeld, want dan had ik de andere packs niet nodig gehad om te proberen

.
Tis goed van JanPS dat ie het pack nu los verkoopt en voor de twijfelaars is het een "yes" om deze te kopen, ook al is ie de duurste van al mijn packs. Wordt dit het eerste pack dat je gaat kopen, dan is die 5v al een hele openbaring.
Wel vind ik het pack volgens mij zwaarder van gewicht dan alle andere packs en deze zou ik niet zo gauw kunnen verstoppen
Dit pack komt voor mij op een gedeelde 1ste plaatst als je het op 6,5v rookt. Je bent waarschijnlijk wel je garantie op je ato's kwijt als je op 6,5v rookt, dus weet zelf goed wat je doet.
Oja en een nadeel vind ik ook je niet zo goed kunt zien, bij niet al te goed licht, op hoeveel volt ie staat, weet het ik ben kippig, wellicht een wit streepje op het schuifje maken.
Ook de ledjes op te zien hoevol ie nog zit zijn super handig natuurlijk

Laatst aangepast door cimda op zo mei 17, 2009 1:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt