Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Verslag meeting Roermond.

Deel

dirodi
    moderator

Vrouw
    Aantal berichten: 1374
    Leeftijd: 50
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 12-03-08

Re: Verslag meeting Roermond.

Bericht van dirodi op zo apr 19, 2009 12:34 am

Hoi thuisblijvers, ik ben een kwartiertje geleden weer gearriveerd, het was een zeer gezellige meeting, ben blij dat ik het mee heb kunnen en mogen maken, ik hoop er de volgende keer ook weer bij te zijn, dus absoluut voor herhaling vatbaar, de dames Lotje en Doontje, bedankt voor het organiseren van deze onvergetelijke meeting, ook vrienden van het Duitse forum waren aanwezig.
    Jan en Jan bedankt voor de verrassing, alle mensen die er waren, bedankt voor alle hartelijkheid en voor de gezelligheid.

Groetjes Ditta.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    1 van mijn grote liefdes, mijn dochter.

route66
    beheerder

Vrouw
    Aantal berichten: 537
    Leeftijd: 43
    e-rookt: Pijp
    e-rookt: Screwdriver of aanverwant
    Registration date: 19-02-08

Bericht van route66 op zo apr 19, 2009 7:29 am

snik snik ik heb mij gisteren ook al zo alleen gevoeld ben blij dat vandaag weer alles bij het oude is, en de volgende keer ben ik er uiteraard gewoom weer bij !!!!!!!

jan
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Man
    Aantal berichten: 3715
    e-rookt: Eigenbouw damper
    Registration date: 20-12-07

Bericht van jan op zo apr 19, 2009 11:32 am

Zo ik ben ook weer wakker. Very Happy
    Vond het ook super gezellig gister. Inderdaad zeker voor herhaling vatbaar!!
    Lotje en Sidoon, hartelijk bedankt voor de organisatie! Petje af, het was super geregeld.

Ik heb het er vrij lang volgehouden. Het was een uurtje of half twee toen ik het cafe uitliep.
    Kwartvoor vier was ik al thuis. Very Happy

Sidoon
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 4038
    Leeftijd: 46
    e-rookt: Mini-pijp
    Registration date: 07-06-08

Bericht van Sidoon op zo apr 19, 2009 11:50 am

Goede middag allemaal, klein verslagje dan maar alvast......ben 's morgens met Zweef in de bus gestapt richting Roermond, lekker op tijd, konden we Lotje nog helpen met het een en ander. Hebben bij Lotje gezellig aan de koffie gezeten, broodjes gesmeerd en daarna wat spullen naar Matise gebracht en uitgestald. Zweef en ik zijn toen richting station gegaan om alvast wat mensen op te vangen en mee te nemen naar Matisse. Krijg ik onderweg een sms van Monky dat ze vertraging hadden, de A2 deed moeilijk haha, nee he, niet nu al dat er dingen mis gaan lopen. Aan de ene kant van het station kwam Badpussycat naar buiten lopen, dus dat was 1, aan een andere uitgang zag Norda me en begon heel fier te zwaaien, dus ook groepje Norda, Carol en Cimda gevonden. Uitbreid geknuffeld en gekust, jaja, jullie missen echt wat als je niet komt. Daar ineens een bloedmooie grote wagen met een zwaaiende dame erin, bleek onze Monky te zijn met echtgenoot. Alles lag lekker dicht bij elkaar, dus de auto bij het hotel gezet, en weer handen schudden en kussen natuurlijk. Snel gaan inchecken voor diegenen die 's nachts in het hotel zouden blijven en meteen goed gebruik maken van toilet, was voor sommigen echt heeeeel nodig. De vriendin van Norda was tijdens inchecken ook gearriveerd, auto weggezet en aan de wandel richting Matisse.Krijg ik een sms van Funny om ons een leuke dag te wensen, die heb ik aan het groepje voorgelezen, vonden ze heel erg lief van ons Funny. Lekker in het zonnetje door de winkelstraten, en echt waar, bijna helemaal zonder oponthoud. Tot ik vertelde, mensen, dit is dus het winkeltje van Lotje en ineens vloog iedereen er binnen, reuze spannend en leuk winkeltje. Even lekker rondgeneusd en weer verder richting Matisse wat vlakbij was inmiddels. Jantuut was inmiddels ook gearriveerd, dus die kon meteen een hele hoop mensen begroeten en kussen. Ik sloot me aan bij het rijtje en kustte Lotje ook haha, lekker een gekkigheidje want wij waren al een paar uurtjes bij elkaar geweest. Een hele gezellige kelder en broodjes en vlaai stond klaar, en de reizigers hadden uiteraard best wat honger en lieten het zich smaken allemaal. Al druppelend kwamen ook Dirodi, en later Jan PS met zijn vrouw erbij, collega PartyKrug uit Duitsland met vriendin en last but not least Killer met echtgenoot. We hebben heerlijk gekletst, gedronken, liquids geproefd, e-rook-spullen uitgewisseld en geprobeerd. Jantuut zijn waterpijpje uitgetest, wat onze knutselaar al helemaal e-rook-klaar had gefikst, geweldig leuk ding geworden. We hadden tegen de avond een heerlijk warm en koud buffet en toen was er even rust haha, dan zijn de mondjes even met wat anders bezig, maar van korte duur hoor want de gezelligheid bleef maar doorgaan, we hebben vele lachaanvallen gehad. En voor de (nog steeds ook erbij) a-rokers konden we in een heel mooi gangetje staan, en ook dat gangetje heeft verschillende mensen gezien, en maar goed dat muren niet kunnen praten haha. Ach lieve mensen, aan alle lol en gezelligheid komt een eind, dus langzaamaan druppelden er ook weer mensen naar huis, groepje werd elke keer een beetje kleiner en dan komt ook voor mij het afscheid, manlief komt door het rookgangetje naar binnen en dan het besef van oeps, het is tijd om gedag te zeggen....weer met knuffels en een tot de volgende keer, het was gezellig, bedankt allemaal voor het komen en de goede sfeer, bedankt Lotje voor het regelwerk allemaal, het was in een woord TOP. Er zullen nog aanvullingen volgen hoor van onze mede e rokers en vooral waar iedereen benieuwd naar is, foto's, en ook die zullen ongetwijfeld komen, heb er helaas zelf geen kunnen maken, maar heb veeel flitsers gezien dus dat komt goed. Nogmaals iedereen enorm BEDANKT het was geweldig.

Sidoon
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw

Bericht van Sidoon op zo apr 19, 2009 11:57 am

Shame on me, vergeet ik Jan en Jan te bedanken voor het kadootje, zal weer menig dampgenot brengen, thanx.

Party-Krug
    Groentje
    Groentje

Aantal berichten: 2
    Registration date: 19-04-09

Bericht van Party-Krug op zo apr 19, 2009 12:06 pm

Hallo zusammen,

ich, Party-Krug und Annina wollen uns nochmal herzlich bei euch allen für das schöne Treffen bedanken!
    Es war richtig schön, euch alle kennenzulernen.
    Oft habe ich was verstanden, alles leider nicht, denn ihr redet genau so schnell wie die Deutschen lol!

Gerne kommen wir beim nächsten Mal auch wieder mit.

Grüsse
    Party-Krug

P.S. Lotje, hast du es iweder zusammen bekommen?
    Wenn ja, bitte Foto glimlach

Sidoon
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw

Bericht van Sidoon op zo apr 19, 2009 12:14 pm

Ihr seit immer wilkommen, es war sicher richtig schön.

Laatst aangepast door Sidoon op zo apr 19, 2009 1:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt

dirodi
    moderator

Vrouw

Bericht van dirodi op zo apr 19, 2009 12:16 pm

Prachtige samenvatting voor de gezellige meeting Doontje.

Partykrug, es war schön dich und Annina (ich finde dass so eine schöne name) kennen zu lernen, entschuldige mich fur meine slechte deutsch, aber ich probiere es so gut wie möglich zu schreiben.
    Auch danke fur die gesellichkeit und hoffe dich und Annina die nachtste mal wieder zu treffen.

Herzliche grusse, Ditta.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jacqueline V
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 2532
    Registration date: 26-06-08

Bericht van Jacqueline V op zo apr 19, 2009 12:23 pm

Waar blijven de foto's

jan
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Man

Bericht van jan op zo apr 19, 2009 1:07 pm

Ik was er vooraf al bang voor en het is gebeurt.
    Ik ben een knutsel kwijt!
    Éen ervan is verdwenen naat Duitsland. Very Happy Maar het is voor een goed doel en met mijn medeweten gebeurt.
    http://www.e-rauchen-forum.de/showthread.php?tid=5524
    Ik hoop dat het voor nietleden van dat forum ook zichtbaar is.

Partysmoker
    E-damper van het jaar

Man
    Aantal berichten: 1252
    e-rookt: Pijp
    Registration date: 05-05-08

Bericht van Partysmoker op zo apr 19, 2009 1:08 pm

in 1 woord
    maar even een verslagje :
    Heenreis komen we erachter dat ze de A2 dichtgegooid hebben om alles in goede banen te leiden wat richting Roermond moet , normaal rijden we een 45minuten naar Roermond, maar nu hebben we een vertraging van een anderhalf uur omdat we over de B wegen moeten , Veel agenten die het verkeer regelen om te zorgen dat iedereen toch zo snel mogelijk in Roermond komt .
    Maar even een smsje gestuurd dat we "wat" later zouden arriveren , maar geen antwoord op gekregen , dus er begon al een lampje te branden van waar zouden ze de groep nu hebben "gedumpt"
    Vaals : ergens diep onder de grond , Amsterdam : ergens op een zoldertje , Roermond ? giggle
    bij aankomst bleek dus dat we gelijk hadden , we moesten eerst een meter of 10 naar beneden totdat we de groep zagen , dus die "rare" mensen die roken via een draadje zaten weer ergens goed apart , afgesloten van de buitenwereld schater01
    Wel een zeer mooie locatie ! , een leuke groep om mee te "ouwehoeren", veel nieuwe dingen gezien , veel nieuwe dingen te proberen , zelfs blauwe en groene liquids
    Na wat leuke gesprekjes met iedereen ,en het nuttigen van een aantal consumpties werd het buffet tentoon gesteld , zag er formidabel uit , en smaakte formidabel.
    Maar dan komt toch weer de tijd sneller dan verwacht om afscheid te nemen van iedereen
    Bij de heenreis hadden we nog goed opgelet of de A2 van beide kanten afgesloten was , wat dus niet het geval was ! , maar laten ze om ook de terugreis goed te laten verlopen nu de andere kant afgesloten te hebben , dus we hebben ook in het donker weer het kanaal gezien
    Organisatie ( "Lotje" & "Sidoon) PERFEKT (en er moet toch maar iemand zijn die er zijn / haar tijd in steekt om het te organiseren ! )
    Voor de thuisblijvers :
    HELAAS , omdat de lokatie zo diep onder de grond zat , geen bereik met de gsm , en te weinig LICHT om fotoo's
    te maken , dus dit word de 1ste meeting waarvan er geen fotoos komen
    Enkel degene die er geweest zijn kunnen de "niet door de beugel " kunnende dingen in het geheugen houden

dirodi
    moderator

Vrouw

Bericht van dirodi op zo apr 19, 2009 1:18 pm

Ook voor niet leden te bekijken hoor Jan Very Happy

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sidoon
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw

Bericht van Sidoon op zo apr 19, 2009 1:19 pm

Ziet ja gut aus Jan haha

Jacqueline V
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 2532
    Registration date: 26-06-08

Bericht van Jacqueline V op zo apr 19, 2009 2:00 pm

Hehe de eerste foto is geplaatst
    Het is een hele leuke foto buikdans

cimda
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 2848
    Leeftijd: 52
    e-rookt: Sigarillo
    Registration date: 06-03-08

Bericht van cimda op zo apr 19, 2009 2:18 pm

Ben net een uurtje thuis en heb wel een paar foto's, maar niet onwijs veel. Ga ze zo uploaden

Party-Krug
    Groentje
    Groentje

Aantal berichten: 2
    Registration date: 19-04-09

Bericht van Party-Krug op zo apr 19, 2009 2:26 pm

Hier auch noch ein wenig, allerdings auf Deutsch, ich hoffe, ihr versteht das.

http://www.e-rauchen-forum.de/showthread.php?tid=2233&pid=92381#pid92381

Grüsse
    Party-Krug

jan
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Man

Bericht van jan op zo apr 19, 2009 2:34 pm

Party-Krug schreef:Hier auch noch ein wenig, allerdings auf Deutsch, ich hoffe, ihr versteht das.

http://www.e-rauchen-forum.de/showthread.php?tid=2233&pid=92381#pid92381

Grüsse
    Party-Krug

Ein wenig?

jan
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Man

Bericht van jan op zo apr 19, 2009 2:35 pm

Jacqueline V schreef:Hehe de eerste foto is geplaatst
    Het is een hele leuke foto buikdans

Waar dan?

Sidoon
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw

Bericht van Sidoon op zo apr 19, 2009 2:55 pm

Annina, eine sehr gute beschreibung von den abend, dank dafür. Mijn deutsch ist ja auch nicht alles, aber ich hoffe du verstehst mich. Und Alexander (Sander) ist mein sohn und meine name ist Lizeth, Sander is jetzt wirklich verrückt von red-bull haha, da hast du füllig recht gehabt an beide sachen. Schön um euch gesehen zu haben, hoffentich kommt da noch ein nächstes mal. Entschuldige mein deutsch!!!

cimda
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 2848
    Leeftijd: 52
    e-rookt: Sigarillo
    Registration date: 06-03-08

Bericht van cimda op zo apr 19, 2009 3:16 pm

lotje
    Hopeloos forumverslaafd
    Hopeloos forumverslaafd

Vrouw
    Aantal berichten: 11413
    Leeftijd: 57
    Registration date: 25-04-08

Bericht van lotje op zo apr 19, 2009 3:22 pm

Beter laat dan nooit
    Hier dan toch een kort verslagje van mij over de geweldige meeting gisteren. Sidoon heeft het al zeer uitvoerig gedaan maar ik heb toch de behoefte om het zelf ook nog eens dunnetjes over te doen.
    Allereerst: Wát een gezellige en hartelijke bende!!!!
    ’s Morgens kwamen Sidoon en Zweefkees zoals afgesproken me helpen met broodjes smeren. Alleen daarbij al veel plezier gehad! Daarna alles naar Matisse gebracht waar we de broodjes en de Limburgse vlaaien al konden uitstallen op een grote tafel zodat iedereen meteen kon aanvallen als ze binnen kwamen. Daarna gingen Sidoon en Zweefkees naar het Station om de treiners op te pikken. Ik was oorspronkelijk van plan om nog naar huis te gaan om me netjes uit te dossen maar omdat het later was geworden dan gedacht durfde ik dat niet meer te doen omdat ik de mensen die met de auto zouden komen zou opvangen. Achteraf bleek dat ik dat op mijn elf-en-dertigste had kunnen doen want..
    Wachten…wachten….wachten……..niemand kwam!!
    Wat bleek: de auto’s zaten vast in een file en de treiners zaten vast ergens lang het treintraject!!
    Ik dacht nog: dit gaat fout! Maar gelukkig kwam JanTuut toen binnen, bepakt en gezakt en kreeg ik er weer vertouwen in. Eindelijk, meer dan een uur later kwam alles ineens tegelijk tóch aan.
    Na een chaotische kus en knuffel-sessie de hele bende samen naar beneden de prachtige Middeleeuwse kelders in. De eigenaar had er allemaal gezellige kleine zitjes gemaakt….die binnen 2 minuten volledig door elkaar werd gesmeten om er éen grote zit-groep van te maken.
    JanTuut had een hele grote boodschappentas bij zich die op een van de tafels werd om-gekieperd met de mededeling: zoek maar uit, ik neem niets meer mee terug naar huis!” Een hele berg vol liquids, vullingen en weet ik wat voor e-rook-spul nog meer.
    Ook werd zijn nieuwste creatie, een e-Hookah gepresenteerd. Hilarisch ding dat disco-blauw oplichtte als hij “rookte”. (En dat PartyKrug na stevige “onderhandelingen” in pikte om mee naar huis te nemen)
    Iedereen zat meteen gezellig te babbelen, giechelen of brullen van het lachen, alsof we elkaar al járen kenden. Het was een warme douche!! Leuk was het ook om te zien dat mensen die op het forum óveral meteen spontaan op reageren hier ook het hoogste woord hadden en mensen die rustig alles zitten te observeren, om dan ineens uit de hoek te komen met een of andere rake opmerking, bij de meeting exact het zelfde reageerden. Echt herkenbaar! JanTuut had prachtige naamstikkertjes gemaakt op mijn verzoek met daarop zowel de forumnaam als de echte naam waardoor iedereen elkaar meteen kon herkennen. Even later kwam PSJan met zijn echtgenote Carin ook binnen vallen. Zoals hij beloofd had, bracht hij voor iedereen een verrassing mee! Een flesje liquid, maar niet zomaar iets maar een smaakje dat hij “e-roken.com” had gedoopt!!Een primeur dus! Ik denk dat dit wel mijn favoriet gaat worden!! Heeeerlijk smaakie. Niet te havvy, niet té zoet, gewoon heerlijk om de hele dag te roken! Maar dat was nog niet alles, hij had nóg een nieuwtje: een liquid zónder PG. Hij had 4 flesjes genummerd en vroeg ons om alles te testen. Hij noemde geen naam van de smaak alleen de nummers. Spannend. Mijn favoriet was nummer 1 die echt tabakkerig smaakte. Alles zat in nieuwe flesjes die onbreekbaar zijn en zijn voorzien van een kindersluiting. Dat spul dampte even heftig (of nog heftiger) dan liquid met PG.
    Iedereen zat aan iedereen z’n rookspul en liquids (ik geloof dat ik zelfs een flesje met iets groens er in heb gezien hahaha) Pijpjes, pennen (digitaal of niet), sigaren, en eigen fabricaten gingen van hand tot hand. De eigenaar van Matisse stond met open mond te kijken aan de bar en wist echt niet wat hij zag hahaha. Wat een chaos! En wat een hilariteit! Ik vergat gewoon foto’s te maken. Om 17.30u werd het koud-en-warm buffet binnen gebracht en kon er gegeten worden. Iedereen tevreden behalve eentje die “Limburgs zuur vlees” had verwacht… We hebben er nb even over gedacht maar durfden dat toch niet aan vanwege de reacties toen we het daar over hadden in de Kroeg. Jammer, als ik dat geweten had hadden we ook nog zuur vlees erbij besteld. PartyKrug en Annina uit Duitsland kwamen nog net op tijd om te kunnen mee-eten. Ik kreeg van PartyKrug een hele mooie roos…..die gemaakt bleek te zijn van een knalrood sexy dames-slipje hahahahaha. (Wat later thuis bij zieke “Sjefke” nog voor een heerlijke lachsalvo zorgde!) Na 8 uur kwamen Killer en haar Michimuis ook nog binnen vallen en was de boel compleet. Later bleek er nog best wat eten over te zijn want men gunde zich niet de tijd om te eten zó druk was men bezig met testen en kwebbelen en drinken hahaha
    Ik was best een beetje nerveus omdat ik nog nooit op een meeting was geweest en geen idee had of het wel zou aanslaan wat we bedacht hadden maar binnen een mum van tijd had ik al door dat ik me voor niets druk had zitten maken want het was vanaf minuut één hartstikke gezellig.
    Als ik er op terug kijk herinner ik me alleen nog maar een hele lieve, hartelijke, super gezellige bende; janken van het lachen; véél te veel smaakjes tegelijk roken; en een meeting waar niemand eigenlijk een einde aan wilde maken! Sommigen moesten nog héel ver reizen om thuis te komen, sommigen moesten nog naar het hotel (o wat was ik daar graag muisje geweest) en Killertje en Michimuis moesten nog naar de camping.
    O had ik al verteld dat tegen de voorspellingen in we tóch goed weer hebben gehad?
    Vandaag is het ook prima weer dus de overnachters kunnen nog zoals gepland lekker door het OutletCenter kuieren.

Wat ik zéker niet wil vergeten:
    Sidoon: bedankt voor de samenwerking! Zonder jou was er geen meeting geweest!;
    PSJan: bedankt voor het cadeautje, de vele “rondjes” en je ondersteuning bij de planning;
    JanTuut: bedankt voor de stickertje, de grabbeltafel en de mogelijkheid jouw creaties te mogen testen;
    PartyKrug en Annina: Bedankt dat jullie ondanks de verre reis toch op onze meeting hebt willen zijn en vooral bedankt voor de “Slipjes-roos” hahaha;
    Alle mensen: BEDANKT VOOR JULLIE GEZELLIGHEID EN VRIENDSCHAP!

Foto's:
    even kijken of ik nog foto's heb die bruikbaar zijn
    (want allemaal de zelfde foto's heeft geen zin)
    Volgt nog

Ariane
    Hopeloos forumverslaafd
    Hopeloos forumverslaafd

Vrouw
    Aantal berichten: 5634
    Leeftijd: 62
    e-rookt: -

Bericht van Ariane op zo apr 19, 2009 3:35 pm

Oh jongens, wat klinkt dat gezellig!!!!
    Ik heb er vorige week nog even over nagedacht om toch te komen, maar uiteindelijk realiseerde ik me dat dat niet verstandig zou zijn.
    Vaak denk ik dat ik alles weer aankan, maar ondertussen.....
    Als er weer een meeting komt ben ik ijs en weder dienende ook van de partij.
    Eh...... kom op: feesten!

dirodi
    moderator

Vrouw

Bericht van dirodi op zo apr 19, 2009 3:39 pm

Het klinkt niet alleen gezellig Ariane, het was meer dan dat, wat Lotje al schreef een warme douche van vriendschap en gezelligheid, ik ben ervan overtuigd, dat het zeker de band op het forum ten goede zal komen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

lotje
    Hopeloos forumverslaafd
    Hopeloos forumverslaafd

Vrouw
    Aantal berichten: 11413
    Leeftijd: 57
    Registration date: 25-04-08

Bericht van lotje op zo apr 19, 2009 3:41 pm

JanTuut demonstreerde zijn e-Hookah met blauw neonlicht

JanTuut: "Zoek maar uit, ik neem niéts meer mee terug naar huis!"

JanTuut, Sidoon, PSJan en Dirodi a-roken. (houden die natuurlijk verborgen voor de foto!)

Annina en PartyKrug van het Duitse forum.(Hun verslag staat bij de Oosterbuurtjes)

PartyKrug, Monky, Kris, Norda en Badpussycat

Carol houdt lezing (op de voorgrond JanTuut en Dirodi)

PartyKrug bracht cadeautje mee voor Lotje Hahaha

Jan, Jan en PartyKrug met de nieuwste creatie van JanTuut.

Een beetje magertjes maar ik vergat gewoon te fotograferen sorry!

Laatst aangepast door lotje op ma apr 20, 2009 12:39 pm; in totaal 3 keer bewerkt (Reden van aanpassing : Namen bij de foto's voegen.)

dirodi
    moderator

Vrouw

Bericht van dirodi op zo apr 19, 2009 3:52 pm

Hahahah , je had het veels te druk met je zorgen te maken of alles wel goed zou verlopen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Het is nu vr feb 10, 2012 5:43 pm