van Sidoon op zo apr 19, 2009 11:50 am
Goede middag allemaal, klein verslagje dan maar alvast......ben 's morgens met Zweef in de bus gestapt richting Roermond, lekker op tijd, konden we Lotje nog helpen met het een en ander. Hebben bij Lotje gezellig aan de koffie gezeten, broodjes gesmeerd en daarna wat spullen naar Matise gebracht en uitgestald. Zweef en ik zijn toen richting station gegaan om alvast wat mensen op te vangen en mee te nemen naar Matisse. Krijg ik onderweg een sms van Monky dat ze vertraging hadden, de A2 deed moeilijk haha, nee he, niet nu al dat er dingen mis gaan lopen. Aan de ene kant van het station kwam Badpussycat naar buiten lopen, dus dat was 1, aan een andere uitgang zag Norda me en begon heel fier te zwaaien, dus ook groepje Norda, Carol en Cimda gevonden. Uitbreid geknuffeld en gekust, jaja, jullie missen echt wat als je niet komt. Daar ineens een bloedmooie grote wagen met een zwaaiende dame erin, bleek onze Monky te zijn met echtgenoot. Alles lag lekker dicht bij elkaar, dus de auto bij het hotel gezet, en weer handen schudden en kussen natuurlijk. Snel gaan inchecken voor diegenen die 's nachts in het hotel zouden blijven en meteen goed gebruik maken van toilet, was voor sommigen echt heeeeel nodig. De vriendin van Norda was tijdens inchecken ook gearriveerd, auto weggezet en aan de wandel richting Matisse.Krijg ik een sms van Funny om ons een leuke dag te wensen, die heb ik aan het groepje voorgelezen, vonden ze heel erg lief van ons Funny. Lekker in het zonnetje door de winkelstraten, en echt waar, bijna helemaal zonder oponthoud. Tot ik vertelde, mensen, dit is dus het winkeltje van Lotje en ineens vloog iedereen er binnen, reuze spannend en leuk winkeltje. Even lekker rondgeneusd en weer verder richting Matisse wat vlakbij was inmiddels. Jantuut was inmiddels ook gearriveerd, dus die kon meteen een hele hoop mensen begroeten en kussen. Ik sloot me aan bij het rijtje en kustte Lotje ook haha, lekker een gekkigheidje want wij waren al een paar uurtjes bij elkaar geweest. Een hele gezellige kelder en broodjes en vlaai stond klaar, en de reizigers hadden uiteraard best wat honger en lieten het zich smaken allemaal. Al druppelend kwamen ook Dirodi, en later Jan PS met zijn vrouw erbij, collega PartyKrug uit Duitsland met vriendin en last but not least Killer met echtgenoot. We hebben heerlijk gekletst, gedronken, liquids geproefd, e-rook-spullen uitgewisseld en geprobeerd. Jantuut zijn waterpijpje uitgetest, wat onze knutselaar al helemaal e-rook-klaar had gefikst, geweldig leuk ding geworden. We hadden tegen de avond een heerlijk warm en koud buffet en toen was er even rust haha, dan zijn de mondjes even met wat anders bezig, maar van korte duur hoor want de gezelligheid bleef maar doorgaan, we hebben vele lachaanvallen gehad. En voor de (nog steeds ook erbij) a-rokers konden we in een heel mooi gangetje staan, en ook dat gangetje heeft verschillende mensen gezien, en maar goed dat muren niet kunnen praten haha. Ach lieve mensen, aan alle lol en gezelligheid komt een eind, dus langzaamaan druppelden er ook weer mensen naar huis, groepje werd elke keer een beetje kleiner en dan komt ook voor mij het afscheid, manlief komt door het rookgangetje naar binnen en dan het besef van oeps, het is tijd om gedag te zeggen....weer met knuffels en een tot de volgende keer, het was gezellig, bedankt allemaal voor het komen en de goede sfeer, bedankt Lotje voor het regelwerk allemaal, het was in een woord TOP. Er zullen nog aanvullingen volgen hoor van onze mede e rokers en vooral waar iedereen benieuwd naar is, foto's, en ook die zullen ongetwijfeld komen, heb er helaas zelf geen kunnen maken, maar heb veeel flitsers gezien dus dat komt goed. Nogmaals iedereen enorm BEDANKT het was geweldig.