Zo eindelijk foto's geplaatst en dan nu mijn verslag.
"s-ochtens als een gek boodschappen gedaan en ruim een half uur voor de vertrek tijd weggegaan thuis, ja duh stel dat ik de trein zou missen, ja dat kan niet. Dus ook een halpf uur te vroeg in Utrecht waar ik bij Carol en Norda in zou gaan stappen. Ondertussen gebeld naar Carol of het gelukt was met de overstap en of ze Norda had getroffen. Daar is ook nog het een en ander over te schrijven, maar dat laat ik aan hun, maar het was wel mijn schuld. Ja, weet het, domdomdom, moet ik maar beter opletten met te schrijven in welke trein ze moeten.
Ik dus in Utrecht in de trein gestapt, na een teleurgestelde man op het perron achterlatend waar ik gewoon iets aan had gevraagd en hij dacht dat ik wel ergens voor in was dus, dus niet.
Gezellig met z'n 3en lopen dampen in de trein en in notime waren we in Roermond, waar we eerst niemand zagen staan voor het station. Gelukkig zag Norda Sidoon staan. Terwijl zij nog gingen wachten op de vriendin van Norda, gingen Carol, Monky en manaap (waren ook ondertussen gearriveerd) en ik ons inchecken in het hotel. Gelukkig hoefde we niet te wachten tot 15 uur en konden sommige van ons alles kwijt wat we de hele tijd hadden meegesleept

.
Daarna naar buiten, vriendin Chris was er ook ondertussen, gingen we naar die matisse met een tussenstop in dat onwijs leuke winkeltje van Lotje met een hele charmante jongeman achter de toonbank.
Toen we daar eindelijk weggingen, Carol verteld zelf wel over bordje wat ze gekocht heeft daar, gingen we dus richting Lotje.
Wij die ondergrondse grot in en dat was toch een partij donker, en later koud, daar en vandaar ook dat er zo weinig foto's en films zijn. Als je een foto maakte moest je maar gokken dat het in de goede richting was en dat zag je pas als je al geschoten had met flits. 2e reden weinig foto's.
Foto's van alleen een onderlichaam vond ik niet zo interessant om te plaatsen.
De rest hebben de andere al verteld van hoe lekker het eten was, hoe een onwijs goede band er speelde, van de striptease die er kwam, zag je dat rode slipje van Lotje? die had ze toegeworpen gekregen dus en echt niet gekregen van de Duitse leden hoor, maar hou dat maar tussen ons.
Die gekleurde liquids waren natuurlijk van deze gek en meerdere vonden vooral mijn absinth liquid wel lekker, op het laatst werd er iemand bijna boos omdat ik het niet wilde afstaan. Het rook wel naar wiet, maar was het echt niet hoor Sidoon, dat zou ik echt niet doen.
De groene was pisang ambon en de bruine Ameretto. Ach, ik vind ze lekker en sommige andere niet, sowhat als ik het maar lekker vind toch.
Om ongeveer 0.30 gingen Carol en ik hotelwaarts, langs een heleboel groepjes jongeren, m.e. wagens en een plein vol drinkende uitgaanders die lekker veel lawaai maakte.
Onderweg kreeg Carol steeds meer pijn haar ogen en de tranen, en mascara, liepen over wangen. Blijkt die weg helemaal vol te staan met berken en daar is ze dus allergisch voor. Ze zag er niet uit

heb er niet aan gedacht om een foto te maken helaas.
In ons hotel, we zaten net op de hoek kijkend op de cafe's, hebben we nog een uurtje liggen beppen en zijn toen gaan slapen en zijn tig x wakker geweest van die gasten buiten, lallende gasten na sluitingstijd, ach ben ook echt jong geweest, politie, ziekenwagens met sirenes. maar het bed sliep lekker, het hotel zag er goed uit.
's-ochtends nog ontbeten en we wilde deze dag inderdaad nog naar de outlet en daarna op bezoek gaan bij Route thuis. Carol zat met haar ogen die niet echt goed gingen, dus we besloten maar om gewoon naar huis te gaan met de trein, nadat we Route op de hoogte hadden gesteld dat we niet meer zouden komen. Op de laatste foto zie je Carol met Route aan de telefoon, dus nu staat Route ook op een foto zonder dat ze erbij is geweest en dat je haar ziet.
Dit was mijn verslagje.
Wie volgt nog meer?