ik dacht al dat de namen bij de foto's niet klopte
Heb ik net met veel moeite mijn foto's bij de Oosterburen geplaatst en van Duits commentaar voorzien
en was al bang dat ik moets gaan corrigeren.
Wat ben ik toch een ei he?

Re: Verslag meeting Roermond.

Re: Verslag meeting Roermond.dirodi schreef:Yep helemaal mee eens Doontje jouw zweefkees is een heerlijk kereltje, netjes en onverslaanbaar in de hoogte van de liquid.

Re: Verslag meeting Roermond.Sidoon schreef:Hhhhhmmmmm, misschien omdat je hebt gezien wat er allemaal in het doosje verdween haha, maar ja, alles moest weg had Jan gezegd, dus hij heeft wel goed geluisterd toch ...

Re: Verslag meeting Roermond.Dat die twee hier geen lid zijn is niet omdat ze niet zouden willen maar omdat ik gevraagd heb of ik op 1 forum wat rust mocht hebben, zoals je denk ik vaak wel ziet zit hij al vaak met me in de shout bij de buurtjes en ik heb hem bijna dagelijks aan de telefoon.
Heb hem er wel op aangesproken Jan en hij heeft een paar doosjes pijpampullen teruggeven aan Kris omdat zij een pijp over zou nemen.

Re: Verslag meeting Roermond.carol schreef:Lotje, wat zijn dat voor bomen daar op het plein bij de kerk?
Want daar werd het vreselijk met mn ogen , alsof iemand pepperspray in mn ogen had gespoten het brandde vreselijk .

Re: Verslag meeting Roermond.Sidoon schreef:weet ik wel joh, maar vond hem ook nogal hebberig haha, maar dat van die rust op 1 forum is wel serieus hoor, krijg ik tenminste ergens een adempauze haha

Re: Verslag meeting Roermond.essoG schreef:Mooie foto's, Leuke verslagen.
Het kan niet missen dat dit een geslaagde dag/avond was.
Heel leuk om te lezen.

Re: Verslag meeting Roermond.lotje schreef:carol schreef:Lotje, wat zijn dat voor bomen daar op het plein bij de kerk?
Want daar werd het vreselijk met mn ogen , alsof iemand pepperspray in mn ogen had gespoten het brandde vreselijk .
Oeps Carol
ik zou het niet weten. Wat ik wel weet dat er meerdere soorten bomen staan maar géén berken.
Misschien dat ik dat kan uitzoeken voor je want het is natuurlijk handig als je dat zou weten voor welke bomen je zo allergisch bent he?
Een paar hele oude eiken, een paar rijen Platanen en de rest weet ik niet.
Je hoort nog! Ik ga mórgen kijken ok?

Re: Verslag meeting Roermond.lotje schreef:carol schreef:Lotje, wat zijn dat voor bomen daar op het plein bij de kerk?
Oeps Carol
ik zou het niet weten. Wat ik wel weet dat er meerdere soorten bomen staan maar géén berken.
Misschien dat ik dat kan uitzoeken voor je want het is natuurlijk handig als je dat zou weten voor welke bomen je zo allergisch bent he?

Re: Verslag meeting Roermond.carol schreef:lotje schreef:carol schreef:Lotje, wat zijn dat voor bomen daar op het plein bij de kerk?
Oeps Carol
ja heel graag lotje want van berken weet ik het wel zeker maar als jij zegt dat er geen berken staan dan is er nog wat bijgekomen

Re: Verslag meeting Roermond.Monky schreef:
ja, nog ff wezen shoppen daar, maar vond het een beetje tegenvallen; alleen maar chique zaken met merkkleding, en als ik ergens niet van houd dan is het van merken, trouwens wel 2 paar schoenen gekocht van mexx, maar dat was omdat ze afgeprijsd waren![]()
Was wel een aparte bedoeling zo in shopdorp
Onze terugreis verliep een stuk beter, we konden gewoon de a2 weer over , hebben onderweg nog een frietje met gescoord bij Mac. en waren om een uur of 4 weer thuis.
We hebben het goed naar onze zin gehad. Was trouwens een prima hotel waar we in zaten, die mag je gerust aanbevelen...
)

Re: Verslag meeting Roermond.lotje schreef:
Hotel: aanbevelen ondanks de herrie van het uitgaans-leven op straat???
Na het lezen van het bericht van Cimda had ik al besloten dat ik dat niét meer zou doen!![]()
Jullie hebben dus wél kunnen slapen?