hallo leden van het forum,
ik stop ermee, ik kan helaas niet de motivatie meer vinden om door te gaan.
ik heb een tijd geprobeerd om de verkopers wat meer op het forum te krijgen en dat lukt niet op enkele verkopers na.
tevens vindt ik het erg lastig om beheerder te zijn van een plek [verkopers en review hoek] waar zo weinig gebeurt en als er wat gebeurt zo weinig gereageerd word.
ik denk dat alles in e rokers land wel zon beetje is geprobeerd en is gezegd.
natuurlijk zal ik als lid aanwezig blijven en als het nodig is mijn ongezouten mening blijven geven
alle gekheid op een stokje, het ontbreekt mij aan motivatie en daarom denk ik dat het beter is om te stoppen als beheerder.
zie jullie wel op het forum als lid
groetjes
karen
ik stop ermee, ik kan helaas niet de motivatie meer vinden om door te gaan.
ik heb een tijd geprobeerd om de verkopers wat meer op het forum te krijgen en dat lukt niet op enkele verkopers na.
tevens vindt ik het erg lastig om beheerder te zijn van een plek [verkopers en review hoek] waar zo weinig gebeurt en als er wat gebeurt zo weinig gereageerd word.
ik denk dat alles in e rokers land wel zon beetje is geprobeerd en is gezegd.
natuurlijk zal ik als lid aanwezig blijven en als het nodig is mijn ongezouten mening blijven geven
alle gekheid op een stokje, het ontbreekt mij aan motivatie en daarom denk ik dat het beter is om te stoppen als beheerder.
zie jullie wel op het forum als lid
groetjes
karen

....ik heb er super veel aan gehad voor ik mn e-rookwaar ging aanschaffen. Je blijft het forum toch wel volgen hè?