Ik zou er toch bijna een afgekauwd gedichtje vooraf aan willen laten gaan:
"Lang gewacht,
Stil gezwegen.
Nooit gedacht,
Tóch gekregen..."
Maar ik beheers me en beperk me tot: *Tromgeroffel!*
Vanaf volgende week beschikbaar:
Sedansa Liquid 
We krijgen 15 verschillende smaken in het assortiment:
9 smaken in de categorie aroma's en 6 in de categorie tabaksmaken.
Uiteraard allemaal beschikbaar in de sterktes Zero (0mg), Low (6mg), Medium (11mg) en Strong (16mg).
Aroma's:
Tabaksmaken:
Het behoeft voor de ras-druppelaars onder jullie geen uitleg dat het voldoende is om per keer 3 druppels liquid in de atomizer te druppelen en dan droog te roken. Uiteraard is de liquid ook geschikt om je oude cartridges bij te vullen of hiervoor nieuwe lege cartridges te gebruiken.
Nooit meer dan 3-5 druppels gebruiken om het verzuipen van de atomizer te voorkomen!
Sedansa adviseert om bij het gebruik van liquid goed de atomiser te reinigen en dit eventueel met een ultrasoon te doen.
De Sedansa Liquid bevat geen Propylene Glycol, is SGS gecertificeerd, is erkend door de LFGB (Lebensmittel-, Bedarfsgegenstände- und Futtermittelgesetzbuch) en is ISO 9001:2008 gecertificeerd.
Prijs?
€ 9,50 per flesje van 10ml!
In Nederland beschikbaar vanaf donderdag via de webshop van www.rookgezonder.nl
"Lang gewacht,
Stil gezwegen.
Nooit gedacht,
Tóch gekregen..."
Maar ik beheers me en beperk me tot: *Tromgeroffel!*

Vanaf volgende week beschikbaar:
Sedansa Liquid 
We krijgen 15 verschillende smaken in het assortiment:
9 smaken in de categorie aroma's en 6 in de categorie tabaksmaken.
Uiteraard allemaal beschikbaar in de sterktes Zero (0mg), Low (6mg), Medium (11mg) en Strong (16mg).
Aroma's:
Double Mint
Q10
Chocolate
Coffee
Toros
Strawberry
Banana
Peach
Tropical
Tabaksmaken:
Tabacco
American Blend
Anatolia
Cubana
Flax
Turkish Blend
Het behoeft voor de ras-druppelaars onder jullie geen uitleg dat het voldoende is om per keer 3 druppels liquid in de atomizer te druppelen en dan droog te roken. Uiteraard is de liquid ook geschikt om je oude cartridges bij te vullen of hiervoor nieuwe lege cartridges te gebruiken.
Nooit meer dan 3-5 druppels gebruiken om het verzuipen van de atomizer te voorkomen!
Sedansa adviseert om bij het gebruik van liquid goed de atomiser te reinigen en dit eventueel met een ultrasoon te doen.
De Sedansa Liquid bevat geen Propylene Glycol, is SGS gecertificeerd, is erkend door de LFGB (Lebensmittel-, Bedarfsgegenstände- und Futtermittelgesetzbuch) en is ISO 9001:2008 gecertificeerd.
Prijs?
€ 9,50 per flesje van 10ml!
In Nederland beschikbaar vanaf donderdag via de webshop van www.rookgezonder.nl