Hey Iedereen
Ik ben Jeroen, 20 jaar en komt uit de buurt van Antwerpen. Ik rook al sinds m'n 15 cigarillo's (Gold original). Nu zag ik hier dat je met e-roken geen kankerverwekkende stoffen binnenkrijgt en dat je geen mensen uit je omgeving schaadt. Daarom zou ik met e-roken willen beginnen. Ik zag reeds een link naar een filmpje (hier op het forum) waarin een dame vertellen hoe je er best aan begon. Maar ik weet totaal niet wat ik moet kopen en waar ik het moet kopen
. Ik wil gerust ook de e-sigaretten kopen ipv de e-cigarillo's aangezien ik veronderstel dat het toch niet hetzelfde is als analoog roken... En voor mij is het gebruiksgemak zeer belangrijk. Ik zou graag niet te grote en zeker niet te dikke e-sigaretten willen. Kan iemand mij hierbij helpen en me iets aanraden?
tnx
Jeroen
Ik ben Jeroen, 20 jaar en komt uit de buurt van Antwerpen. Ik rook al sinds m'n 15 cigarillo's (Gold original). Nu zag ik hier dat je met e-roken geen kankerverwekkende stoffen binnenkrijgt en dat je geen mensen uit je omgeving schaadt. Daarom zou ik met e-roken willen beginnen. Ik zag reeds een link naar een filmpje (hier op het forum) waarin een dame vertellen hoe je er best aan begon. Maar ik weet totaal niet wat ik moet kopen en waar ik het moet kopen
. Ik wil gerust ook de e-sigaretten kopen ipv de e-cigarillo's aangezien ik veronderstel dat het toch niet hetzelfde is als analoog roken... En voor mij is het gebruiksgemak zeer belangrijk. Ik zou graag niet te grote en zeker niet te dikke e-sigaretten willen. Kan iemand mij hierbij helpen en me iets aanraden?tnx
Jeroen

)
)
). Maar mocht je toch zo eentje kiezen dan zijn er anderen die je daarover weer meer kunnen vertellen.

Ik ben er ruim 16 maanden mee afgekickt en via omwegen zoals de cigarillo uit china, toch weer bij teruggekomen. Woont er niet iemand in jpuw buurt waar je het 1 en ander kan uitproberen?
op dit gezellige forum.