1:

2:

3:

4:
5:
6:
7:

8:

9:

10:

het ideale liquid flesje

Re: het ideale liquid flesje
Re: het ideale liquid flesjecimda schreef:Wie weet doen de leveranciers er iets mee als de merendeel van ons vind dat een flesje niet echt goed voldoet aan ons druppelen ermee
cimda schreef:je moet veels te lang wachten voordat er een druppel komt
(of het moet zijn dat het flesje te vol zit , dan kan de druppelaar niet genoeg lucht aan 

Re: het ideale liquid flesjeVeri schreef:Ik zou ook het liefst zien, dat wanneer verkopers flesjes met kindersluiting móeten gebruiken, dus die gaan zoeken - dat ze dan een keuze maken voor een flesje waar óók een alternatieve dop bij verkrijgbaar is (geen kindersluiting) - die ze dan op verzoek bij kunnen leveren. Want er zijn zat gróte mensen die daar net zo min als een kind mee om kunnen gaan, vanwege allerlei euvels - met hen moet óók rekening worden gehouden (vind ik).

Re: het ideale liquid flesjeDa's mooi, één probleem minder bij dat flesje dan (helaas niet het enige probleem ermeePartysmoker schreef:
Dat "probleem" is zo opgelost bij flesje 3 ,de veiligheids dop kan er door flink aan te trekken ( door een volwassenen) zo afgetrokken worden als de dop nog vast zit !
Dan blijft er een "gewone" dop zitten
)
Re: het ideale liquid flesjeVeri schreef:(helaas niet het enige probleem ermee)

Re: het ideale liquid flesjePartysmoker schreef:Veri schreef:Ik zou ook het liefst zien, dat wanneer verkopers flesjes met kindersluiting móeten gebruiken, dus die gaan zoeken - dat ze dan een keuze maken voor een flesje waar óók een alternatieve dop bij verkrijgbaar is (geen kindersluiting) - die ze dan op verzoek bij kunnen leveren. Want er zijn zat gróte mensen die daar net zo min als een kind mee om kunnen gaan, vanwege allerlei euvels - met hen moet óók rekening worden gehouden (vind ik).
Dat "probleem" is zo opgelost bij flesje 3 ,de veiligheids dop kan er door flink aan te trekken ( door een volwassenen) zo afgetrokken worden als de dop nog vast zit !
Dan blijft er een "gewone" dop zitten
Priest schreef:(Geduld.....pfffff, zou ik e-roken als ik bekend stond om mijn geduld?!)

Re: het ideale liquid flesjePriest schreef:
Ik kijk wel of ik die gare druppelaar er uit kan wippen en dan kieper ik het in een flesje van Frans!
(Geduld.....pfffff, zou ik e-roken als ik bekend stond om mijn geduld?!)

Re: het ideale liquid flesjePartysmoker schreef:
Priest schreef:(Geduld.....pfffff, zou ik e-roken als ik bekend stond om mijn geduld?!)
)