van witje op vr jul 03, 2009 9:08 pm
Ja,klink is erg slim
Hij gaat ook niet in hoger beroep,want dan komt er een uitspraak die hij wettelijk niet meer mag veranderen
Ger,dit gaat niet over sociaal zijn of a sociaal zijn
Sociale en a sociale mensen heb je tussen rokers en niet rokers
Als jij meent dat alle niet rokers sociaal zijn en alle niet rokers asociaal dan leef je in een droomwereld
Dit extreme rookverbod is slechts het begin
In,ik meen amsterdam,mogen de mensen al niet meer op een teras staan met een glas bier,alleen zitten,na 5 keer een kroeg betrappen met een staande drinker op het teras,word de kroeg gesloten
Dit is het begin van absolute macht van de regering
Dat heb ik er op tegen
Ik kom niet eens in een kroeg,dus daar gaat het niet om
Ze verbieden gewoon iemand om zijn bedrijf te runnen zoals hij het wil
Ik ben in principe voor het rookverbod,personeel heeft recht op een rookvrije ruimte
Aan de andere kant,gaat het om bedrijven zonder personeel
We hebben al zoveel wetten,in alle landen om ons heen is het rookverbod bijgesteld
Ik ken niemand die gerookt heeft in een kroeg waar de eigenaar het niet goedvond
Ik ken wel zeikerds die klaagden in een kroeg waar de kroegbaas het wel goed vond,en zelf stond te roken
Net zoiets als roken bij baby s of mensen die er niet tegen kunnen,dat doe je niet
Maar ook de mensen die wel roken,hebben recht op een plekje
Ze zijn geen moordenaars,laat dat maar aan balkende over,met zijn brand in zijn werkkamer waar de waarheid altijd over verzwegen werd,tot hij niet anders meer kon
Ik ben fout geweest,verkeerde inschatting zei hij,terwijl de vrouw en de kinderen van de overleden schilder in de zaal zaten
Daarnaast is het crisis,we kunnen ons helemaal niet veroorloven om de rokers de horeca uit te jagen
Vandaag was mijn boekhouder hier,hij heeft veel horecazaken als klant,somigen als 20 jaar
Nu moet hij gemiddeld 2 faillementen per week daarin aanvragen
Realiseer je dat dit ons ook geld kost,schulden die achterblijven,mensen de bijstand in,en ga zo maar door