Nu weer on topic de meeting is voor mij een uitje waar ik naar uitkijk
enig om weer wat bekende gezichten te zien, spannend om de nieuwe gezichten achter namen te leren kennen.
Re: de meeting, bijna is het zover...
enig om weer wat bekende gezichten te zien, spannend om de nieuwe gezichten achter namen te leren kennen.
Re: de meeting, bijna is het zover...lotje schreef:En "Sjefke" moet ook weten waar hij Sidoon, Zweefkees en mij moet komen ophalen.
Monky schreef:dit weekend krijgt iedereen mijn adres nog....ff afwachten of iedereen idd komt....
Monky schreef:Vrijdag is de laatste dag van opgave, anders kom ik in de knoei met mijn bestellingen....
dirodi schreef:spannend om de nieuwe gezichten achter namen te leren kennen.

Re: de meeting, bijna is het zover...Joker schreef:dirodi schreef:spannend om de nieuwe gezichten achter namen te leren kennen.
ik ben bijna om

Re: de meeting, bijna is het zover...Sidoon schreef:Zeg Joker, grapjas, je kent mij en Zweef niet eens, waarom zou Sjefke ons nou in de steek moeten laten?
, Zweef
moi lolita schreef:Ik wil me wel vast voorstellen, hoor !!!![]()
het dubbeltje valt bijna op de goede kant![]()
Zo ongeveer, maar dan wat ouder,grijzer, kleiner etc, etc, etc................
of valt het toch weer naar de verkeerde kant![]()

Re: de meeting, bijna is het zover...moi lolita schreef:Duw 't dan effe de goede kant uit !!!
moi lolita schreef:Zo ongeveer, maar dan wat ouder,grijzer, kleiner etc, etc, etc................

maar doe er uit het midden van het land al uren over.

Re: de meeting, bijna is het zover...Joker schreef:lotje schreef:En "Sjefke" moet ook weten waar hij Sidoon, Zweefkees en mij moet komen ophalen.
Als ik "Sjefke"was kwam ik niet![]()

Re: de meeting, bijna is het zover...carol schreef:hahaha leuk angie dat hoop ik nou ook steeds, ik woon in de kop van noord-holland.
Maar weet uit ervaring dat alle e-smokers toch wel in het midden en het zuiden zitten .
Norrdelingen weten het gewoon nog niet denk ik, of ze zijn niet nieuwschierig genoeg

Re: de meeting, bijna is het zover...lotje schreef:Wat ben jij toch een schatje Joker