Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

1e impressie van de silver bullet !!!!!

Deel

route66
    beheerder

Vrouw
    Aantal berichten: 537
    Leeftijd: 44
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Pijp
    e-rookt: Screwdriver of aanverwant
    Registration date: 19-02-08

1e impressie van de silver bullet !!!!!

Bericht van route66 op zo sep 27, 2009 1:03 pm

dat is een eerste impressie en ik zal dit later aanvullen wanneer de silver bullet langer in gebruik is !!!!!

zoals gezegd is dit een monster en alle opzichten !!!!
    qua groote, qua rook en qua gier !!!!
    de SB is groter dan we gewend zijn maar presteert tot nu toe echt fenomenaal.
    het mooie van de SB is dat je er mee kan roken op 3,7v en 6v dit alles zonder er een verlenging tussen te schroeven zoals bij de meeste PV [personal vaporizers]
    of er een andere switch op moet schroeven zoals bij de prodigy.
    het is simpel weg een kwestie van andere batterijen erin en gaan.

ik ben gaan zoeken naar een andere PV om dat mijn scrtewdriver soms te licht was en mijn GG veel te sterk.
    na heel wat lezen op het amerikaanse forum heb ik besloten om de SB aan te schaffen.
    ik heb nog getwijfeld tussen de super T maar het feit dat ook bij de super T een tussenstuk moet als je op 6v wilt roken heeft mij doen besluiten om de SB aan te schaffen [toch komt ook de super T er nog eens }

SB was er binnen 2 dagen, mijn eerste indruk was wat is hij groot !!!!!! maar vooraal wat is hij mooi !!!!!!!
    je kunt echt zien dat dit pure vakmanschap is, alles is tot de puntjes afgewerkt, zeer solide.
    ondanks zijn grote en gewicht licht hij toch prettig in de hand.
    hij is dan ook gemaakt van 6061 aircraft aluminium.
    hij is super makkelijk in gebruik, en vooral de drukknop is erg goed gemaakt en makkelijk te bedienen.
    dan goed hoe rookt hij ???

ik heb natuurlijk op beide voltages gerookt en omdat ik ook alle adaptors heb heb ik ook alle atomizers in beide voltages geprobeerd.
    ik kan alleen maar zeggen dat hij super rookt !!!!!
    op 3,7v [vergelijkbaar met de screwdriver] ruim voldoende rook en een prettige gier, naar mijn beleving rookt hij prettiger dan een screwdriver, geeft ook meer rook en gier dan een screwdriver op 3.7v.
    ook de duur van de batterijen is enorm, ik heb nog geen lege batterij gehad.
    het langste wat ik op 3,7v heb gerookt is 15 uur en nog geen lege batterij !!!!!!!!!!
    dan nu hoe rookt hij op 6v ????
    dit is wat mij betreft echt top !!!
    als je de GG rookt [is ook 6v] krijg je een super warme rook en een scherpe smaak, alle liqueds gaan het zelfde smaken.
    met de SB heb ik dit niet op 6v, hij blijft prima roken zonder dat de liqued een scherpe smaak krijgt.
    ook de rook is niet zo ontzettend warm als bij de GG de rook productie daar en tegen is enorm op 6v.
    ook op 6v heb ik nog niet een hele batterij leeg gerookt, langste gerookt op 6v is ongeveer 8 uur. [batterij duur ed zullen allemaal later worden ge update]
    kortom mijn eerste impresie is echt super.
    ik snap waarom ze op ECF zo lovend over dit ding zijn, het is tot nu toe een super ding !!!!!!!

zijn er ook nadelen ??????
    ja !!!!
    de schroefdraden gaan na een paar keer open en dicht maken bijna niet meer los van elkaar.
    op ECF roepen ze allemaal dat je noalox moet gebruiken voor de schroefdraden, helaas is dit in europa niet verkrijgbaar.
    ik heb het probleem tijdelijk opgelost door een waxine lichtje langs de schroefdraden te halen.
    ondertussen druk op zoek wat geschikt is voor dit doel [mensen met suggeties?....... ik hoor ze graag ]
    een klein minpunt is daat hij snel alle vingerafdrukken opneemt, ik loop dus de hele dag te poetsen met zon microvezel doekje maar ach dat mag de pret niet drukken.

al met al krijt dit aparaat van mij een 10- elke cent meer dan waard !!!!
    zie voor foto en you tube filmpje de post hier onder

update volgt !!!!

Laatst aangepast door route66 op ma sep 28, 2009 7:05 am; in totaal 1 keer bewerkt

jan
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Man
    Aantal berichten: 3715
    e-rookt: Eigenbouw damper
    Registration date: 20-12-07

Re: 1e impressie van de silver bullet !!!!!

Bericht van jan op zo sep 27, 2009 4:12 pm

Foto? Plaatje? Iets meer info? Very Happy

route66
    beheerder

Vrouw
    Aantal berichten: 537
    Leeftijd: 44
    e-rookt: Pijp

Bericht van route66 op zo sep 27, 2009 4:31 pm

www.ivapour-elixir.co.uk/new-products/silver-bullet.html

kijk en geniet !!!!!!!!!!!

kijk ook even het you tube filmpje
    ik zeg nog niet al te veel ben nog druk aan het testen maar kan wel zeggen dat het in alle opzichten een monster is !!!!!!

Mirretje
    Gedreven
    Gedreven

Vrouw
    Aantal berichten: 82
    e-rookt: Mini sigaret
    Registration date: 14-08-09

Bericht van Mirretje op zo sep 27, 2009 6:03 pm

Moest lang wachten op de damp, maar uiteindelijk gezien op het einde van het filmpje. Ziet er wel super uit en het scheelt een spiegeltje in je tas meenemen

Susanna
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 2236
    Leeftijd: 57
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Sigaar

Bericht van Susanna op ma sep 28, 2009 1:01 am

:-) Vind het een beetje eh... een goor filmpje. Maar als ie altijd zo dampt als op het hoogtepunt dan zou het iets kunnen zijn. a cigar

Veri
    beheerder

Vrouw
    Aantal berichten: 3576
    Leeftijd: 60
    Registration date: 22-04-08

Bericht van Veri op ma sep 28, 2009 1:57 am

Handschoenen dragen als je die gaat roken lijkt geen overbodige luxe - hij zat snel onder de vingerafdrukken. Maar wel een mooi ding verder. Mooi verzonken, stevige knop ook (zo te zien net zoiets als de Kameleon gaat krijgen?). En fikse rook...
    Is het een 6-volts of 5-volts, Route? Ik denk 6?

Het is nu do mei 24, 2012 11:45 am