Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

atomizer

Deel

angie
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw
    Aantal berichten: 722
    Leeftijd: 52
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Mini-pijp
    e-rookt: De Kameleon
    Registration date: 29-08-09

atomizer

Bericht van angie op za okt 03, 2009 10:00 am

Zou een nieuwe atomizer(nog in het zakje) op mijn pen zetten.....andere vond het nodig om (even?) niks te doen....deze is dus kaduuk......heb alles geprobeerd.....doorblazen (hoewel dit ws.niet hoeft bij een nieuwe, maar ja, misschien stof of zo?), gedruppeld....4 drupjes...niks.......heeeeeeeeel hard trekken, dan gaat het ledje ietsjes branden...maar geen rook, niks............en nou heb ik dus even niks.....had 2 nieuwe bij mijn bestelling van mijn liquids......eentje was voor mijn dochter....en nu heb ik niks....kan geen pen roken... huilen tranen
    Iemand nog ideeen?
    Jan, moet ik hem terugsturen? Of gewoon in de kliko gooien? verdrietig verdrietig

Heb verder nog geen reserves.....dus binnenkort maar ff een paar bestellen.......

Veri
    beheerder

Vrouw
    Aantal berichten: 3576
    Leeftijd: 60
    Registration date: 22-04-08

Re: atomizer

Bericht van Veri op za okt 03, 2009 1:14 pm

Ik zit zelf ook met de laatste atomizers te knoeien, dus ik hoop voor ons beiden dat we ermee komen tot er weer nieuwe zijn!

Ja, ik heb wel een idee dat je kunt proberen. Soms maakt de atomizer geen kontakt met de batterij (vooral bepaalde soorten atomizers óf bepaalde soorten batterijen hebben er wel meer last van).
    Dat idee houdt in dat je naar de schuur gaat, en een klein spijkertje opzoekt waarvan de kop niet door het gaatje in je batterij kan vallen. Maar ook niet veel groter, want die spijkerkop mag absoluut niet mat de buitenring/-kant van batterij of atomizer in kontakt komen. Dus vooral niet groter dan nodig is.
    Nu een knijptang pakken, en van dat spijkertje de kop en een klein beetje van de steel eraan (paar millimeter) afknijpen.
    Dan dat spijkertje met steeltje omlaag in je batterij laten zakken (in het midden dus - als je weerstand voelt is het steeltje nog iets te lang voor die batterij dus even wat meer eraf dan).

Nu voorzichtig de atomizer er weer opdraaien, ondertussen uitproberen of hij terwijl je draait ergens pakt en het weer doet (niet harder aandraaien dan nodig is om dat te bereiken).

Als dat werkt is het wel zo slim om meteen een paar van die spijkertjes te prepareren, want als je de boel zonder nadenken later weer losdraait ga je hem gegarandeerd verliezen... dan heb je vast wat reserve.

Succes, hoop dat het zo lukt!

Monky
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 2505
    Leeftijd: 40
    e-rookt: -
    Registration date: 01-02-09

Bericht van Monky op za okt 03, 2009 4:17 pm

angie schreef:Zou een nieuwe atomizer(nog in het zakje) op mijn pen zetten.....andere vond het nodig om (even?) niks te doen....deze is dus kaduuk......heb alles geprobeerd.....doorblazen (hoewel dit ws.niet hoeft bij een nieuwe, maar ja, misschien stof of zo?), gedruppeld....4 drupjes...niks.......heeeeeeeeel hard trekken, dan gaat het ledje ietsjes branden...maar geen rook, niks............en nou heb ik dus even niks.....had 2 nieuwe bij mijn bestelling van mijn liquids......eentje was voor mijn dochter....en nu heb ik niks....kan geen pen roken...
    Iemand nog ideeen?
    Jan, moet ik hem terugsturen? Of gewoon in de kliko gooien?

Heb verder nog geen reserves.....dus binnenkort maar ff een paar bestellen.......

dat doe je het snelste bij 37 van het andere forum angie, die heeft ze op voorraad, of bij jan ps natuurlijk

Mirretje
    Gedreven
    Gedreven

Vrouw
    Aantal berichten: 82
    e-rookt: Screwdriver of aanverwant
    e-rookt: Mini sigaret
    Registration date: 14-08-09

Bericht van Mirretje op za okt 03, 2009 5:28 pm

angie schreef:Zou een nieuwe atomizer(nog in het zakje) op mijn pen zetten.....andere vond het nodig om (even?) niks te doen....deze is dus kaduuk......heb alles geprobeerd.....doorblazen (hoewel dit ws.niet hoeft bij een nieuwe, maar ja, misschien stof of zo?), gedruppeld....4 drupjes...niks.......heeeeeeeeel hard trekken, dan gaat het ledje ietsjes branden...maar geen rook, niks............en nou heb ik dus even niks.....had 2 nieuwe bij mijn bestelling van mijn liquids......eentje was voor mijn dochter....en nu heb ik niks....kan geen pen roken... huilen tranen
    Iemand nog ideeen?
    Jan, moet ik hem terugsturen? Of gewoon in de kliko gooien? verdrietig verdrietig

Jij zegt 'een nieuwe atomizer"?

Moet je dan niet eerst 1 druppeltje liquid erin druppelen, dit was een raad bij de atomizers van Wayne wel 10 minuutjes daarna wachten glimlach

angie
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van angie op za okt 03, 2009 5:49 pm

Ik heb hem eerst zo al even geprobeerd (zeg maar: af fabriek.....), niks......toen met 1 drupje...niks...toen met een paar drupjes......niks....doorblazen...niks.....oftewel...niks...... No No

angie
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van angie op za okt 03, 2009 6:27 pm

Veri schreef:Ik zit zelf ook met de laatste atomizers te knoeien, dus ik hoop voor ons beiden dat we ermee komen tot er weer nieuwe zijn!

Ja, ik heb wel een idee dat je kunt proberen. Soms maakt de atomizer geen kontakt met de batterij (vooral bepaalde soorten atomizers óf bepaalde soorten batterijen hebben er wel meer last van).
    Dat idee houdt in dat je naar de schuur gaat, en een klein spijkertje opzoekt waarvan de kop niet door het gaatje in je batterij kan vallen. Maar ook niet veel groter, want die spijkerkop mag absoluut niet mat de buitenring/-kant van batterij of atomizer in kontakt komen. Dus vooral niet groter dan nodig is.
    Nu een knijptang pakken, en van dat spijkertje de kop en een klein beetje van de steel eraan (paar millimeter) afknijpen.
    Dan dat spijkertje met steeltje omlaag in je batterij laten zakken (in het midden dus - als je weerstand voelt is het steeltje nog iets te lang voor die batterij dus even wat meer eraf dan).

Nu voorzichtig de atomizer er weer opdraaien, ondertussen uitproberen of hij terwijl je draait ergens pakt en het weer doet (niet harder aandraaien dan nodig is om dat te bereiken).

Als dat werkt is het wel zo slim om meteen een paar van die spijkertjes te prepareren, want als je de boel zonder nadenken later weer losdraait ga je hem gegarandeerd verliezen... dan heb je vast wat reserve.

Succes, hoop dat het zo lukt!

Bedankt voor deze grandiose tip.....hoewel het voor mijn atomizer niet geholpen heeft ( zuigt op de een of andere manier vacuum, moet zo hard trekken dat ik helemaal met holle wangen sta Rolling Eyes Rolling Eyes )die doet het gewoon niet, maar heb op bovenstaande manier wel een batterij weer aan de praat..... Wink_big

Partysmoker
    E-damper van het jaar

Man
    Aantal berichten: 1252
    e-rookt: Pijp
    Registration date: 05-05-08

Bericht van Partysmoker op za okt 03, 2009 6:44 pm

angie schreef:.....hoewel het voor mijn atomizer niet geholpen heeft ( zuigt op de een of andere manier vacuum, moet zo hard trekken dat ik helemaal met holle wangen sta

Dan heb je hoogstwaarschijnlijk "oude" batterijen op een V3 atomizer zitten !
    Als er geen gaatjes in de schroefdraad van batterij zit heb je bovenstaande problemen.

lotje
    Hopeloos forumverslaafd
    Hopeloos forumverslaafd

Vrouw
    Aantal berichten: 11413
    Leeftijd: 58
    Registration date: 25-04-08

Bericht van lotje op zo okt 04, 2009 10:13 pm

Soms help het ook wel eens om de schroefdraden van de atomiser en van de batterij eens schoon te maken.

angie
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van angie op ma okt 05, 2009 8:55 pm

Partysmoker schreef:
    angie schreef:.....hoewel het voor mijn atomizer niet geholpen heeft ( zuigt op de een of andere manier vacuum, moet zo hard trekken dat ik helemaal met holle wangen sta

Dan heb je hoogstwaarschijnlijk "oude" batterijen op een V3 atomizer zitten !
    Als er geen gaatjes in de schroefdraad van batterij zit heb je bovenstaande problemen.

Jaaaaaaaaaa, ik had 1 penbatterij niet geprobeerd......en dat was nou net een V3.......en daarop doet ie dus heel goed... glimlach Dit was een complete pen die ik bij mijn liquids ontving.. glimlach
    Sinds wanneer krijg je de V3 versie eigenlijk?

In ieder geval is Jan weer de Man smoke

Het is nu do mei 24, 2012 5:32 pm