Bo, labrador retriever

angie- Ervaren

Aantal berichten: 722
Leeftijd: 52
e-rookt: Penmodel sigaret
e-rookt: Mini-pijp
e-rookt: De Kameleon
Registration date: 29-08-09
- Bericht nummer 1
Bo, labrador retriever
Moet vandaag met onze hond naar de dierenarts, heeft al een poosje last van zijn heupen(?), loopt slecht, en is gisteren 3 x door zijn achterpoten gezakt......gisteravond kon ie helemaal niet meer lopen...en jankt en piept steeds vaker......hoop dat het met prednison nog wat wil opknappen....hij is tenslotten al bijna 11.....dus tja........ 

witje- Niet te stoppen

- Aantal berichten: 4740
Leeftijd: 57
Registration date: 20-12-07
- Bericht nummer 2
Re: Bo, labrador retriever
Ik hoop het met je angie
Maar dat janken en piepen,laat hem alsjeblieft geen pijn lijden,ik duim voor je dat het met een goede pijnstiller te verhelpen is
Maar dat janken en piepen,laat hem alsjeblieft geen pijn lijden,ik duim voor je dat het met een goede pijnstiller te verhelpen is

Jacqueline V- Niet te stoppen

Aantal berichten: 2532
Leeftijd: 50
e-rookt: Mini sigaret
e-rookt: Sigaar
Registration date: 26-06-08
- Bericht nummer 3
Hoe gaat het nu Angie?

Sidoon- Niet te stoppen

Aantal berichten: 4038
Leeftijd: 47
Registration date: 07-06-08
- Bericht nummer 4
Ach gos, zielig hoor, hopelijk kunnen ze hem ergens mee helpen zodat het weer beter gaat. Maar zoals Witje ook al zegt, niet laten lijden hoor.

angie- Ervaren

- Bericht nummer 5
Bo blijkt aan alle gewrichten slijtage te hebben.....met name zijn rugwervels, die zijn er het slechtst aan toe.......hier heeft ie dus de meeste pijn aan....
Hij krijgt pijnstillers, en dat zal waarschijnlijk steeds meer worden....tot er een moment komt dat je een keuze moet maken......maar zover is het nog niet.....
Tevens de kamer aangepast, we hebben een laminaatvloer, en hier heeft hij last van(is glad). Nu hebben we een kleed onder zijn eigen plekje, en een loper over de hele lengte van de kamer (ongeveer 13 meter.....). Zodat hij gemakkelijker naar de deur en door de kamer kan lopen....
Ik hoop dat de pijnstillers snel aanslaan......moest meteen een dubbele dosis hebben, dus hoop echt dat ie minder pijn krijgt. Op dit moment ligt ie lekker te slapen......redelijk relaxed......dus heb goede hoop.
Ouderdom komt met gebreken, en dat geldt dus ook voor honden........
Hij krijgt pijnstillers, en dat zal waarschijnlijk steeds meer worden....tot er een moment komt dat je een keuze moet maken......maar zover is het nog niet.....
Tevens de kamer aangepast, we hebben een laminaatvloer, en hier heeft hij last van(is glad). Nu hebben we een kleed onder zijn eigen plekje, en een loper over de hele lengte van de kamer (ongeveer 13 meter.....). Zodat hij gemakkelijker naar de deur en door de kamer kan lopen....
Ik hoop dat de pijnstillers snel aanslaan......moest meteen een dubbele dosis hebben, dus hoop echt dat ie minder pijn krijgt. Op dit moment ligt ie lekker te slapen......redelijk relaxed......dus heb goede hoop.
Ouderdom komt met gebreken, en dat geldt dus ook voor honden........

witje- Niet te stoppen

- Bericht nummer 6
Ja angie,dat geld voor mens en dier
Ik duim dat de medicijnen snel aanslaan
Eventueel wil ik hem wel met reiki op afstand proberen te behandelen,alleen heb ik wel een recente foto nodig dan
Ik duim dat de medicijnen snel aanslaan
Eventueel wil ik hem wel met reiki op afstand proberen te behandelen,alleen heb ik wel een recente foto nodig dan

angie- Ervaren

- Bericht nummer 7
Ik zal proberen een recente foto van hem te plaatsen, kan ik dat hier doen, lukt het dan voor jou?
Ik zie nu dat mijn avatar niet meer \"werkend\"is......?????Hier stond ie op.......
Oke, is helemaal goed, stuur ik hem wel via de mail.......alvast bedankt....
Ik zie nu dat mijn avatar niet meer \"werkend\"is......?????Hier stond ie op.......
Oke, is helemaal goed, stuur ik hem wel via de mail.......alvast bedankt....
Laatst aangepast door angie op ma okt 19, 2009 9:49 pm; in totaal 1 keer bewerkt

witje- Niet te stoppen

- Bericht nummer 8
Beste is via mail,minder storingen
Ik pm je mijn mailadres wel even
Ik pm je mijn mailadres wel even

angie- Ervaren

- Bericht nummer 9
Heb je inmiddels een foto gestuurd, althans, een poging gedaan...ik hoop dat het gelukt is.......ga nu mijn bedje opzoeken, als het niet gelukt is hoor ik het wel, zie ik morgen nog even of het dan lukt....... 

lotje- Hopeloos forumverslaafd

Aantal berichten: 11413
Leeftijd: 58
Registration date: 25-04-08
- Bericht nummer 10
Och wat zielig!!
Ja die van ons is nu ook 11 en begint aardig te sukkelen...moet er niet aan denken!
sterkte meid!
hou ons op de hoogte he?
Ja die van ons is nu ook 11 en begint aardig te sukkelen...moet er niet aan denken!
sterkte meid!
hou ons op de hoogte he?

witje- Niet te stoppen

- Bericht nummer 11
Ja angie,hij komt net binnen,ik ga er straks mee aan de gang

Veri- beheerder

Aantal berichten: 3576
Leeftijd: 60
Registration date: 22-04-08
- Bericht nummer 12
Sterkte met Bo, Angie...rugwervels is niet best. Hopelijk slaan de pijnstillers inderdaad snel aan...
Wat je avatar betreft: heb je misschien de plek waar hij naar linkt 'opgeruimd' of zoiets? Als je daar je avatarfoto verplaatst of weghaalt, dan verschijnt hij hier niet (als je tenminste naar photobucket of zo gelinkt hebt ervoor).
Kan natuurlijk ook nog een forumotion-foutje zijn (de 'uitgever' van dit forum) - ze zijn daar geloof ik nog steeds bezig met alle fouten van de laatste update goed te krijgen.
Wat je avatar betreft: heb je misschien de plek waar hij naar linkt 'opgeruimd' of zoiets? Als je daar je avatarfoto verplaatst of weghaalt, dan verschijnt hij hier niet (als je tenminste naar photobucket of zo gelinkt hebt ervoor).
Kan natuurlijk ook nog een forumotion-foutje zijn (de 'uitgever' van dit forum) - ze zijn daar geloof ik nog steeds bezig met alle fouten van de laatste update goed te krijgen.

angie- Ervaren

- Bericht nummer 13
Avatar opnieuw geplaatst, en nu staat ie er weer.......natuurlijk onze Bo, op deze foto met een pleister op zijn kop......1 van de kleinzoons had een pleister, en vond dat Bo er ook eentje moest 

- Bericht nummer 14
Hoe is het nu met Bo?
Helpen de pijnstillers voldoende?
Helpen de pijnstillers voldoende?

angie- Ervaren

- Bericht nummer 15
Merk al verbetering gelukkig......hij slaapt beter, en loopt ook beter...moet even op gang komen, maar dan lijkt het echt beter te gaan......en wat ik het fijnst vind....hij jankt niet meer.....piept niet meer...dus voelt ie zich beter denk ik dan maar......
En 's nachts mag ie nu in de kamer blijven...we hadden hem altijd in de gang....juist omdat hij het altijd snel warm heeft...maar nu, met zijn oude botten, lekker in de warme kamer......tevens de kamervloer "Bo-proef gemaakt...een loper, een extra kleed over de vloer...zodat ie niet meer op de laminaatvloer hoeft te lopen....en zo lossen we het dus voorlopig maar op....verdient ie wel hoor...is een schat....
En 's nachts mag ie nu in de kamer blijven...we hadden hem altijd in de gang....juist omdat hij het altijd snel warm heeft...maar nu, met zijn oude botten, lekker in de warme kamer......tevens de kamervloer "Bo-proef gemaakt...een loper, een extra kleed over de vloer...zodat ie niet meer op de laminaatvloer hoeft te lopen....en zo lossen we het dus voorlopig maar op....verdient ie wel hoor...is een schat....

- Bericht nummer 16
gelukkig Angie!!!
Ja, verwen hem maar lekker. Warmte is goed voor z'n botten
en die vloerkleden enzo zijn prima, zal het een stuk gemakkelijker maken voor hem.
Hij zal wel laten merken als hij problemen heeft, dus zolang hij rustig is en niet meer jankt enzo lijkt het inderdaad beter te gaan! Houdt de dierenarts hem nu speciaal in de gaten?
Ja, verwen hem maar lekker. Warmte is goed voor z'n botten
en die vloerkleden enzo zijn prima, zal het een stuk gemakkelijker maken voor hem.
Hij zal wel laten merken als hij problemen heeft, dus zolang hij rustig is en niet meer jankt enzo lijkt het inderdaad beter te gaan! Houdt de dierenarts hem nu speciaal in de gaten?

Sidoon- Niet te stoppen

- Bericht nummer 17
Zoals de belgen zouden zeggen, pamper hem maar goed, mag gerust op zo'n leeftijd. Warmte zal zeker goed zijn voor zijn botten. Mooi om te lezen dat het beter gaat hoor, gaat door merg en been als ze piepen van de pijn.

angie- Ervaren

- Bericht nummer 18
Jongens, het gaat echt beter met hem.....piept niet meer...en is heel relaxed nu.....ben helemaal blij... 

Sidoon- Niet te stoppen

- Bericht nummer 19
Kan ik me zo goed voorstellen, lekker dat het beter gaat.

witje- Niet te stoppen

- Bericht nummer 20
Ik heb gisterenavond laat nog reiki gedaan op bo
Maar hou hem goed in de gaten,hij is niet pijnvrij
Zijn pijn is geminderd,draagelijk geworden,voor een hond piept en jankt,heeft hij echt ondragelijke pijn
Maar hou hem goed in de gaten,hij is niet pijnvrij
Zijn pijn is geminderd,draagelijk geworden,voor een hond piept en jankt,heeft hij echt ondragelijke pijn

angie- Ervaren

- Bericht nummer 21
Ik zal goed opletten....besef ook wel dat het nog niet helemaal klaar is hoor....maar ben wel blij dat het weer zover is opgeknapt...thanks Witje...als ik nu zo naar hem kijk, dan zie ik dat ie toch wel vreemd op zijn achterkant staat.....maar ja, kan er verder niet zoveel meer aan doen.... 

witje- Niet te stoppen

- Bericht nummer 22
Ik zal straks nog eens reiki proberen angie
Maar blijf alsjeblieft goed opletten
Maar blijf alsjeblieft goed opletten

angie- Ervaren

- Bericht nummer 23
Ga ik zeker doen......'t is net ons allerlaatste kind.....van de 4 dochters nog maar eentje in huis...en BO is ons 5e kind...... 

witje- Niet te stoppen

- Bericht nummer 24
Ik weet het,ik heb tenslotte raiza
En voor haar had ik zus,dat afscheid doet zo veel pijn
Maar ze verdienen geen lijdensweg
En voor haar had ik zus,dat afscheid doet zo veel pijn
Maar ze verdienen geen lijdensweg

- Bericht nummer 25
angie, gewoon eens met je dierenarts babbelen
en hem vragen heel eerlijk te zijn, en als hij denkt dat Bo echt pijn heeft dat goed met jullie te spreken hoe verder enzo.
Die afspraak hebben wij ook met onze dierenarts, en die heeft ons beloofd eerlijk aan te geven als hij denkt dat dat het beter is hem rustig te laten inslapen. Klinkt misschien cru op dit moment, maar je kunt zoiets beter van te voren door spreken dan er later mee overvallen te worden.
Dit is ons 3e hondje, dus ik weet hoe het voelt als ze oud en versleten zijn en pijn hebben en dan voor zo'n beslissing te moeten staan. Bij ons zal het ook niet meer zo lang duren ben ik bang....
maar ik vind het echt een geruststellend gevoel dat ik weet dat de dierenarts ons op tijd zal gaan aangeven als het zo ver mocht zijn.
Eens komt dat moment....
Voor ons is het ook een kind
Gelukkig lijkt Bo nu minder pijn te hebben en dát is het allerbelangrijkste!
p.s.
Kruumelke wil Bo de groetjes doen
bij deze dus
hihihihi
en hem vragen heel eerlijk te zijn, en als hij denkt dat Bo echt pijn heeft dat goed met jullie te spreken hoe verder enzo.
Die afspraak hebben wij ook met onze dierenarts, en die heeft ons beloofd eerlijk aan te geven als hij denkt dat dat het beter is hem rustig te laten inslapen. Klinkt misschien cru op dit moment, maar je kunt zoiets beter van te voren door spreken dan er later mee overvallen te worden.
Dit is ons 3e hondje, dus ik weet hoe het voelt als ze oud en versleten zijn en pijn hebben en dan voor zo'n beslissing te moeten staan. Bij ons zal het ook niet meer zo lang duren ben ik bang....
maar ik vind het echt een geruststellend gevoel dat ik weet dat de dierenarts ons op tijd zal gaan aangeven als het zo ver mocht zijn.
Eens komt dat moment....
Voor ons is het ook een kind
Gelukkig lijkt Bo nu minder pijn te hebben en dát is het allerbelangrijkste!
p.s.
Kruumelke wil Bo de groetjes doen
bij deze dus
hihihihi