ik heb ongeveer 1,5 week geleden deze mini sigaret aangeschaft bij
http://www.litecig.com
ik ben meteen aan het testen gegaan met eigen vloeistoffen en nog vloeistoffen die ik bij litecig heb gekocht (die erg goed bevallen en smaken).
de sigaret vind ik super erg kwa uiterlijk, evengroot als een normale sigaret en een mooi doosje erbij waar je cartridges, een batterij in op kan laden en zelfs een hele in elkaar gezette sigaret kan opbergen.
het doosje (accu) laad je op via het stopcontact of usb (computer/auto) en duurt ongeveer 2.5 uur om helemaal vol opgeladen te zijn.
met een vol opgeladen accu kan ik ongeveer 8-10 keer een batterij opladen
buiten hoe alles eruit ziet moet een e sigaret natuurlijk ook goed presteren.
EN DAT DOET HIJ!!
zeer goede rookontwikkeling en waar ik vooral erg blij mee ben een altijd (indien vloeistof natuurlijk)
goede flash.
met mijn andere sigaretten verminderde de prestaties naarmate de batterij legen werd.
bij deze sigaret blijft hij roken en flashen tot hij knippert dat hij leeg is.
ik heb ervaring met :
ruyan penmodellen.
supersmoker penmodellen
ruyan V3
dse901
dutch
supersmoker blue (dit was mijn beste en favoriet totdat ik deze kocht)
en hier ben ik tog egt erg tevreden over.
de penmodellen liggen egt al onder stof in de kast, en de supersmoker blue gebruik ik alleen als ik de
M-702 bijvoorbeeld ben vergeten mee naar buiten te nemen.
de smaken die ik heb gekocht bij litecig:
marlboro high: erg lekkere smaak (beste marlboro die ik heb geprobeerd)
ruyan1 high: ook erg lekker, mijn favoriet samen met marlboro
PP medium: een lekkere smaak maar wat te licht (kan te maken hebben omdat dit medium is natuurlijk)
koffie (wel grappig om af en toe te roken maar ik ben niet zo van de aparte smaakjes)
marlboro heeft egt een tabaksmaak/nasmaak en ruyan1 ook wel redelijk maar hij is zoiezo lekker.
ik heb tot nu toe nog geen enkel probleem ermee gehad, nog geen 1 keer dat hij het niet goed deed (zonder oorzaak bijv batterij op of geen vloeistof) maar dit is logisch natuurlijk.
en dan voor die prijs!
de supersmoker blue was duurder (presteerd wel goed) en het uiterlijk vind ik minder blauw lampje en langer en minder handig om alles mee te nemen + dat je deze niet usb kan laden in een auto of via je pc/laptop.
sorry als ik niet alles voor een goede review erbij heb vermeld maar dit doe ik niet zo vaak, als er nog vragen zijn hoor ik het wel
groetjes
http://www.litecig.com
ik ben meteen aan het testen gegaan met eigen vloeistoffen en nog vloeistoffen die ik bij litecig heb gekocht (die erg goed bevallen en smaken).
de sigaret vind ik super erg kwa uiterlijk, evengroot als een normale sigaret en een mooi doosje erbij waar je cartridges, een batterij in op kan laden en zelfs een hele in elkaar gezette sigaret kan opbergen.
het doosje (accu) laad je op via het stopcontact of usb (computer/auto) en duurt ongeveer 2.5 uur om helemaal vol opgeladen te zijn.
met een vol opgeladen accu kan ik ongeveer 8-10 keer een batterij opladen
buiten hoe alles eruit ziet moet een e sigaret natuurlijk ook goed presteren.
EN DAT DOET HIJ!!
zeer goede rookontwikkeling en waar ik vooral erg blij mee ben een altijd (indien vloeistof natuurlijk)
goede flash.
met mijn andere sigaretten verminderde de prestaties naarmate de batterij legen werd.
bij deze sigaret blijft hij roken en flashen tot hij knippert dat hij leeg is.
ik heb ervaring met :
ruyan penmodellen.
supersmoker penmodellen
ruyan V3
dse901
dutch
supersmoker blue (dit was mijn beste en favoriet totdat ik deze kocht)
en hier ben ik tog egt erg tevreden over.
de penmodellen liggen egt al onder stof in de kast, en de supersmoker blue gebruik ik alleen als ik de
M-702 bijvoorbeeld ben vergeten mee naar buiten te nemen.
de smaken die ik heb gekocht bij litecig:
marlboro high: erg lekkere smaak (beste marlboro die ik heb geprobeerd)
ruyan1 high: ook erg lekker, mijn favoriet samen met marlboro
PP medium: een lekkere smaak maar wat te licht (kan te maken hebben omdat dit medium is natuurlijk)
koffie (wel grappig om af en toe te roken maar ik ben niet zo van de aparte smaakjes)
marlboro heeft egt een tabaksmaak/nasmaak en ruyan1 ook wel redelijk maar hij is zoiezo lekker.
ik heb tot nu toe nog geen enkel probleem ermee gehad, nog geen 1 keer dat hij het niet goed deed (zonder oorzaak bijv batterij op of geen vloeistof) maar dit is logisch natuurlijk.
en dan voor die prijs!
de supersmoker blue was duurder (presteerd wel goed) en het uiterlijk vind ik minder blauw lampje en langer en minder handig om alles mee te nemen + dat je deze niet usb kan laden in een auto of via je pc/laptop.
sorry als ik niet alles voor een goede review erbij heb vermeld maar dit doe ik niet zo vaak, als er nog vragen zijn hoor ik het wel
groetjes

van 

wat was je weer heerlijk fel vannacht nin