laatst heb ik een review geschreven over de pcc 702.
de sigaret beviel super totdat hij het ineens niet meer deed.
allebei de batterijen niet.
ik ben teruggegaan naar litecig en en waren meerdere die dezelfde klachten hadden dus wss een fabrieksfout ofzo.
toen heb ik de VX2 gekregen.
deze deed het in het begin best goed maar is later ook kapot gegaan.
(na 1 dag)
zowel atomizer als 2 batterijen.
nu heb ik de 401 gekregen.
hij doet het nog steeds
maar vanaf het begin af aan heb ik geen lekkere smaak ermee.
wat ik er ook in doe, smaak ampullen of liquids.(wel 10 verschillende al geprobeerd)
zonder ampul druppelen, met ampul druppelen, theezakje, nylon foam...
er blijft een muffe smaak aan zitten en ik krijg niet de smaak van de toegevoegde liquid.
heb al aantal keren drooggerookt, schoongemaakt (ook met ruyan cleaner) maar elke keer weer komt niet de liquid smaak.
er komt wel veel rook en redelijke gier.
ik kan het moeilijk omschrijven omdat ik dit nooit eerder heb gehad.
er komt wel nicotine mee (genoeg) want ik rook zonder e sigaret 2.5 pakje marlboro en met de sigaret 1.5
maar de smaak is egt vies.
iemand die hier een verklaring voor kan geven??
als ik mijn vloeistof in de super smoker blue of een ruyan doe dan smaakt het wel naar behoren (liggen in de kast hier ongeveer 50 doosjes ruyan sigaretten en 2 sigaren
) en reserve onderdelen zoals losse atomizers enzo maar dit zijn allemaal penmodellen en die vind afschuwelijk lelijk.
een andere vraag:
dit heb ik met nog geen 1 ander merk sigaret gehad behalve bij de egte ruyan (waar mijn vader 2 jaar geleden voor het eerst importeur was in nederland)
de gier komt wel in je keel en prikkelen en soms een klein beetje op je longen maar niet egt een harde klap op je longen zoals een egte sigaret weet niet precies te omschrijven)
alvast bedankt groetjes
de sigaret beviel super totdat hij het ineens niet meer deed.
allebei de batterijen niet.
ik ben teruggegaan naar litecig en en waren meerdere die dezelfde klachten hadden dus wss een fabrieksfout ofzo.
toen heb ik de VX2 gekregen.
deze deed het in het begin best goed maar is later ook kapot gegaan.
(na 1 dag)
zowel atomizer als 2 batterijen.
nu heb ik de 401 gekregen.
hij doet het nog steeds
maar vanaf het begin af aan heb ik geen lekkere smaak ermee.
wat ik er ook in doe, smaak ampullen of liquids.(wel 10 verschillende al geprobeerd)
zonder ampul druppelen, met ampul druppelen, theezakje, nylon foam...
er blijft een muffe smaak aan zitten en ik krijg niet de smaak van de toegevoegde liquid.
heb al aantal keren drooggerookt, schoongemaakt (ook met ruyan cleaner) maar elke keer weer komt niet de liquid smaak.
er komt wel veel rook en redelijke gier.
ik kan het moeilijk omschrijven omdat ik dit nooit eerder heb gehad.
er komt wel nicotine mee (genoeg) want ik rook zonder e sigaret 2.5 pakje marlboro en met de sigaret 1.5
maar de smaak is egt vies.
iemand die hier een verklaring voor kan geven??
als ik mijn vloeistof in de super smoker blue of een ruyan doe dan smaakt het wel naar behoren (liggen in de kast hier ongeveer 50 doosjes ruyan sigaretten en 2 sigaren
) en reserve onderdelen zoals losse atomizers enzo maar dit zijn allemaal penmodellen en die vind afschuwelijk lelijk.een andere vraag:
dit heb ik met nog geen 1 ander merk sigaret gehad behalve bij de egte ruyan (waar mijn vader 2 jaar geleden voor het eerst importeur was in nederland)
de gier komt wel in je keel en prikkelen en soms een klein beetje op je longen maar niet egt een harde klap op je longen zoals een egte sigaret weet niet precies te omschrijven)
alvast bedankt groetjes

van