Omdat Jan dit niet ongemerkt voorbij wilde laten gaan, gaan we dit vieren met jawel........een 10-daagse Kroegcompetitie.
Wat gaan we doen:
Vanaf donderdag 10 december wordt er elke avond rond 21.00 uur een "opdracht" geplaatst in een topic in de Kroeg, gedurende 10 dagen. Je hebt dan 24 uur de tijd mij de oplossing door te geven via PB. Met deze opdrachten vallen punten te verdienen. Spannend!
Op zaterdag 19 december wordt de laatste opdracht geplaatst. Zondagavond 20 december worden van alle deelnemers de punten geteld van alle opdrachten. Op deze avond zullen rond 20.00 uur alle oplossingen van de opdrachten bekend worden gemaakt. Om 21.00 uur volgt de uitslag van de punten die de deelnemers hebben gehaald en natuurlijk de prijsuitreiking!
Uiteraard vallen er prachtige prijzen te winnen, beschikbaar gesteld door Jan van www.partysmoker.nl !
De 1e prijs: kameleon starterset , 2de Versie !

De 2e prijs: 100ml liquid naar keuze

De 3e prijs: 50ml liquid naar keuze

De 4e prijs: Nieuw model RPS !(starterset)

De 5e prijs: 25ml liquid naar keuze

De 6e t/m 10e prijs: De enige, echte rode, uiteraard met modieuze witte rand, balletje en beeldige sterretjes, kerstmuts !

Iedereen mag natuurlijk meedoen, de enige vereiste is dat je een geregistreerd lid bent van dit forum.
Hierbij nodigen wij jullie allemaal van harte uit op donderdag 10 december om 21.00 uur in de Kroeg en wensen jullie alvast heel veel succes, maar zeker ook heel veel plezier.

Laatst aangepast door peertje70 op zo dec 06, 2009 7:59 pm; in totaal 2 keer bewerkt

Ik doe mee hoor 

ik ben ook van de partij!!! heerlijk feestjessss!!! en wat een mooie prijzen....toppie Jan!!