Ik heb besloten het forum binnenkort te verlaten.
Zoals velen van jullie weten ben ik een tijd niet aanwezig geweest i.v.m. allerlei oorzaken.
Ik kwam weer op het forum omdat ik, ondanks dat ik het e-dampen volledig in de wilgen had gehangen, het hier altijd erg fijn vond en ik heb met veel plezier mijn "taak" als hoofdmoderator vervuld.
Daarnaast, en zeker niet minder belangrijk, heb ik me enorm door jullie gesteund gevoeld tijdens mijn ziekte. Elke dag kwam er wel een kaart, soms meerdere.
Ik heb ze ook allemaal bewaard en soms, als ik het even moeilijk heb, bekijk ik ze weer.
Nogmaals, jullie waren een enorme steun
Enkele dagen nadat ik weer terug was was ik hoofdmoderator af en ik heb toen in de moderatorhoek gevraagd naar het waarom.
De uitleg die ik kreeg kon ik op zich best begrijpen (Dirodi kan het momenteel alleen af), maar ik had het netter gevonden als dat in overleg gebeurd was en dat ik het niet plotseling zag.
Ik was gewoon bereikbaar op mijn email-adres, voor zover ik internet had in de maanden oktober en november.
Nu blijkt dat me ook de toegang tot de moderatorhoek ontnomen is en naast dat ik vind dat ik dat ook vantevoren had mogen weten, kan ik mijn berichten niet meer teruglezen.
Jammer, heel jammer want er staat toch wel het e.e.a. dat ik nog eens had willen overlezen of i.d.en wat ik al zei, ik vind dat ik ook dat had moeten horen.
Nu is dus voor mij de tijd gekomen om dan ook definitief hier weg te gaan, want het doet pijn.
Veel pijn.
Ik had voor alles begrip gehad, maar om dat achter mijn rug om te doen, zodat ik het moet constateren vind ik "not done".
Ik wens jullie allemaal een goed en gezond 2010 en zal met veel warmte aan iedereen terug denken.
Liefs,
Ariane.
Laatst aangepast door Ariane op za dec 26, 2009 7:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden van aanpassing : Typo)

Ik zou hetzelfde doen als jij als ze achter mn rug om dingen zitten te bekonkelen zonder me in te lichten....jammer, jammer en nog een keertje jammer dat het zo moet lopen en we moeten maar afwachten wat er voor jou in de plaats komt of is gekomen!

, groepsknuffel voor jou.....