ik denk dat de soep niet zo heet gegeten moet worden als die opgediend word, ik weet dat er echt alles aan gedaan is om ariane te bereiken, blijkbaar is de verhuizing en het proberen te bereiken van ariane een beetje langs elkaar heen gegaan.
ik geloof dat beide partijen in deze geen kwaad in de zin hebben.
verder vindt ik het NOT DONE om dit op het open bare gedeelte van het forum uit te bek vechten !
maar goed nu dat toch al is gebeurt wil ik tegen bepaalde leden die impliceeren dat het lag aan mijn hernieuwde kost bij het beheer zou liggen. even heel duidelijk maken dat een en ander los van elkaar staat !!!!!!!!!
veder vind ik het echt heel jammer dat het op deze manier moet gaan, ik ben er van overtuigd dat het beheer zijn best heeft gedaan om araiane te bereiken, zo ben ik er oook van overtuigd dat ariane haar best heeft gedaan.
helaas is het nu zo als het is, om de shuldige vinger nu naar het beheer of naar ariane te sturen heeft geen enkele zin !!!!!!!!
nogmaals jammer dat ariane dit zo ervaart maar ik denk echt dat het zo niet is bedoelt !!!!!!!!
tis nou eenmaal zo dat als j iemand een tijd niet kunt bereiken je als forum toch verder moet, en daarmee zijn nou eenmaal bepaalde acties aan verbonden, dit heeft niks met kwaadwillenheid te maken maar meer met het doorgaan van het beheren van het forum.