En hij rookt dus met de cartomiser lekker makkelijk in gebruik, en voor onderweg is ie geweldig zeker met zon oplaaddoosje erbij.
Je kunt hem een paar keer bijdruppelen maar dan merk je dat ie minder gaat doen en is het tijd om hem weg te gooien .
Wat ik fijn vind is dat je dus elke keer een verse ato hebt die het heel goed doet hij sist erover.
Batterijen gaan evenlang mee als de dse 901 dus iets langer dan de Joy, en de batterij is al weer opgeladen eer je toe bent aan een nieuwe batterij.
Geen geknoei met liquid onderweg, ik doe met een verse ato ongeveer 2 uur voordat ik ga bij druppelen eigenlijk net zolang als de batterij mee gaat.
Ik vind alleen de cartoos schreeuwend duur hier in Nederland dus ik bestel ze in Engeland of China.
En dan nu de smaak tja .... ik proef duidelijk weer het kladblokjes smaakje omdat de vulling denk ik van een soort papier is en niet van dat watjesspul.
Ik ervaar de rook ook anders dan bv de Joy ze geven beide evenveel rook maar de rook van de Easy Go is veel warmer.
Van mij krijgt ie een 8 toch wel