van jan op wo maa 10, 2010 8:51 pm
zwerfkatje schreef:Ziet er mooi strak uit.ben ook benieuwd naar het filmpje.
Hoelang rook je met zo'n ampul, voordat ze leeg is.
De ampul is zo groot als een pijpampul dus daar zitten aardig war dampuurtjes in. Zeg maar ongeveer twee batterijen?
dirodi schreef:Ik had zoiets ook al gezien op het duitse forum en inderdaad wat Jan al zegt zijn er daar veel meer mee bezig om een atomizer te maken, ook zag ik vandaag dat ze steeds verder komen met het maken van een liquidcontainertje, dus ik blijf het volgen.
Klopt Dorodi, ik volg het ook al een tijdje. Helaas vind ik het een beetje doorslaan en gaan ze het moeilijker maken dan nodig is. Maar dat is mijn mening.
Er worden veel goede dingen gemaakt. Die Raidy is een verrekte handige jongen. Denk dat hij eerdaags met iets geweldigs komt. Kwestie van tijd, laat hem maar schuiven.
Monky schreef:en je ampul valt tegen die gloeispiraal met dat glasvezel aan? Dus je hebt verder geen brug nodig met van dat gaas eromheen? Gewoon rechtstreeks liquid verdampen dus?
De gloeispiraal komt niet in contact met de ampul/ watten. Enkel de glasvezels raken de ampul en die zuigen zich dan vol met de liquid.
Werkt perfect. Tot nu toe is de glasvesel niet aangetast door de warmte en is de gloeispiraal nog mooi schoon.
Dat betekend dat er voldoende vloeistof komt en er dus niets wordt "verbrand".