Ik wil mezelf hier ook even voorstellen.
Ik ben Patricia en 25jaartjes oud(of jong haha).
Ik rook nu bijna 8jaar a-sigaretten, maar wil dit graag verminderen, en het liefst uiteindelijk stoppen met het gewone roken, en heb na veel gelezen te hebben gisteren de joy 510 besteld. Ik ben heel erg benieuwd. Ik merk aanmezelf dat het vooral de gewoonte is om gezellig iets tussen me vingers te hebben tijdens het bakje koffie, dus hoop dat dit me gaat bevallen.
Ik heb goede moed!
Ik heb in principe wel heeel erg veel vragen maar zal jullie nu niet gelijk bestormen, ik hou het er nu bij 1tje.
Ik heb de joy510 gister besteld bij tct, een soort starterskit, ik heb hierbij ook een ampul met methol besteld. Ik rook nu methol marlboro en ben beniewd of het een klein beetje bij in de buurt komt. Hoe lang doe je ongeveer met een starterskitje, en een extra ampul?
Alvast bedankt!
Vriendelijke groeten,
Patricia

Over e-roken in het algemeen: het is anders als gewoon roken en je moet het leren/wennen. Maar het is erg lekker en helpt mij heel goed om van de gewone sigaretten af te blijven. Hoelang iets meegaat is ook een beetje geluk hebben, soms houdt iets het heel lang vol en soms is het zo kapot.
Als je echt alleen nog maar e-rookt heb je ook nog wel reserve nodig, voor als dus iets ineens kapot gaat. Net als bij gewone sigaretten, daar zorg je ook altijd voor dat je er genoeg van in huis hebt, zoiets is het met e-roken ook.