Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

DSE905 Mod V3 (3,7 volt) zilverkleurig met 901 atomizerGeplaatst: 30 maart 2010 09:25

Deel

erik_v
    Groentje
    Groentje

Man
    Aantal berichten: 5
    Leeftijd: 28
    e-rookt: Penmodel sigaret
    Registration date: 28-10-09

DSE905 Mod V3 (3,7 volt) zilverkleurig met 901 atomizerGeplaatst: 30 maart 2010 09:25

Bericht van erik_v op di maa 30, 2010 9:27 am

Omdat ik een nieuw 5volt verdampertje heb, bij deze te koop aangeboden:

DSE 905 MOD v3 (of v2, weet ik niet zeker) zilverkleurig / RVS

De DSE905 is oorspronkelijk gekocht van heaven gifts / wayne. Het betreft de versie van met de blauwe led (volgens mij is dit v3-versie), deze versie is aangepast en verbeterd tov eerdere modellen. Bij eerdere modellen brak het atomizer-gedeelte namelijk, naar verloop van tijd, af.
    De DSE905 ziet er nog prima uit, er zitten wat lichte (bijna niet zichtbare) krasjes op en 1 deukje, dit heeft uiteraard geen invloed op de werking. Nooit problemen mee gehad, dampt heerlijk en met een 3.7volt batterij kun je makkelijk een hele dag dampen.

Wat krijg je bij de set:

- DSE 905 MOD body zilver/rvs kleurig (duh)
    - 901 atomizer zilver/rvs kleurig van HG/wayne (gebruikt)
    - 1x 900mah 3.7 volt batterij van HG/wayne

Je krijgt er geen doos of iets dergelijks bij, omdat ik deze ook nooit heb gehad. Daarnaast wordt er ook geen oplader bij geleverd.

Bij interesse graag pm'en.

Het is nu za feb 11, 2012 4:47 pm