Waarschijnlijk is er iets onder het knopje van mijn Kameleon gekomen, want deze weigert regelmatig. Er is pas een nieuw knopje in gezet, dus daaraan kan het niet liggen. Als ik met een wattenstaafje met alcohol rond het knopje dep gaat het even goed, maar even later moet ik weer meerdere malen indrukken voor de atomiser reageert.
2 vragen:
Kan het kwaad en zou het helpen als ik gewoon een scheut alcohol over het knopje heen giet en vervolgens op zijn kop uit laat lekken
Weet iemand hoe ik het knopje er uit kan wippen om er onder goed schoon te maken?
Ik kan de Kameleon natuurlijk opsturen naar Jan, máááár dan zit ik een paar dagen zonder, dus ik los het liever zelf op als dat kan.
Wie oh wie heeft de gouden tip?
2 vragen:
Kan het kwaad en zou het helpen als ik gewoon een scheut alcohol over het knopje heen giet en vervolgens op zijn kop uit laat lekken
Weet iemand hoe ik het knopje er uit kan wippen om er onder goed schoon te maken?
Ik kan de Kameleon natuurlijk opsturen naar Jan, máááár dan zit ik een paar dagen zonder, dus ik los het liever zelf op als dat kan.
Wie oh wie heeft de gouden tip?