Deze komt rechtstreeks van het Duitse forum. (en ik vind hem geweldig).
Raidy heeft hem gemaakt en ik plaats de foto's met zijn toestemming.
Je kent het wel, je bent gestopt met roken maar op de een of andere manier blijf je de aansteker in je zak houden.
Deel uit gewoonte deels omdat het wel eens makkelijk is.

Op een gegeven moment kom je toch op de gedachte dat het eigenlijk een overbodig iets is wat je met je meesleurt.
Je laat hem dan of thuis of je doet er wat anders mee.
Maar op de een of andere manier zit er plotseling een mondstuk aan.

Dus maar eens op de knop gerukt en er aan gezogen. Dat ding dampt ja als een gek!
Toch maar eens wat beter kijken wat er in zit.

Aha een 10440 accu, een schakelaartje, een liquid container, een genesis atomizer en wat draad.
Het mondstuk wordt op de plaats gehouden door een sterke magneet. Hij is er dus ook heel simpel af te halen.

Raidy heeft hem gemaakt en ik plaats de foto's met zijn toestemming.
Je kent het wel, je bent gestopt met roken maar op de een of andere manier blijf je de aansteker in je zak houden.
Deel uit gewoonte deels omdat het wel eens makkelijk is.
Op een gegeven moment kom je toch op de gedachte dat het eigenlijk een overbodig iets is wat je met je meesleurt.
Je laat hem dan of thuis of je doet er wat anders mee.
Maar op de een of andere manier zit er plotseling een mondstuk aan.
Dus maar eens op de knop gerukt en er aan gezogen. Dat ding dampt ja als een gek!
Toch maar eens wat beter kijken wat er in zit.
Aha een 10440 accu, een schakelaartje, een liquid container, een genesis atomizer en wat draad.
Het mondstuk wordt op de plaats gehouden door een sterke magneet. Hij is er dus ook heel simpel af te halen.

van