Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Partysmoker Beginner

Deel

Mars
    Groentje
    Groentje

Man
    Aantal berichten: 4
    Leeftijd: 40
    e-rookt: Mini sigaret
    Registration date: 18-05-10

Partysmoker Beginner

Bericht van Mars op di mei 18, 2010 3:36 pm

Hallo iedereen,

Ik ben volledig nieuw met het electronisch roken en heb mezelf speciaal bij dit forum ingeschreven om meer informatie te winnen.

Ik heb deze startersset gekocht om het hele e-gebeuren eens uit te proberen. Eerste ervaring is vrij aardig al moet ik eerlijk toegeven dat ik de smaak van de bijgeleverde ampullen niet echt lekker vindt. Vervolgens heb ik een aantal vragen:

-Al na de 2e haal zaten mijn lippen onder de vloeistof. Dit heb ik regelmatig en is niet fijn. Is hier wat aan te doen?
    -Hoe merk ik dat een ampul leeg raakt? Dan stopt de atomizer met het produceren van damp neem ik aan. Kan het kwaad dat de atomizer droogt wordt geactiveerd?
    -Zijn er andere smaken ampullen (oid) te verkrijgen voor deze minisigaret? In de online partysmoker.nl winkel kan ik deze namelijk niet vinden.

Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen. glimlach

angie
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw
    Aantal berichten: 722
    Leeftijd: 52
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Mini-pijp
    e-rookt: De Kameleon
    Registration date: 29-08-09

Re: Partysmoker Beginner

Bericht van angie op di mei 18, 2010 4:11 pm

Je kunt heel veel smaken liquid kopen, Mars, in flesjes.......hiermee kun je dan je ampullen bijdruppelen.......er zijn vast smaken die je wel lekker gaat vinden........de sterkte moet je zelf even uitvogelen..........is voor iedereen verschillend.
    Je hebt bij Partysmoker een goeie keus gedaan, de service is uitstekend, en zijn liquids zijn ook heel goed.