Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Vragenvuur...

Deel

Nana
    Doorgewinterd
    Doorgewinterd

Vrouw
    Aantal berichten: 889
    Leeftijd: 47
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Pijp
    Registration date: 27-01-08

Vragenvuur...

Bericht van Nana op di jan 29, 2008 1:02 pm

Bundel toch al mijn vragen maar samen, anders overzie ik het niet, verwijs gerust als ik een antwoord op het forum niet heb gezien....

Wat voor mij verwarrend is, is de naam e-sigaret/sigaar etc, dan weet ik niet meer over welk merk/soort het gaat.
    Ben een Speelslim fan aan het worden en zag daar de e sigaret (nu uitverkocht), lees nergens iets over deze sigaret. Iemand ervaring met de speelslim e sigaret?

Ze hebben bij speelslim een patroon kit. Ampullen dus zonder liquid. Iemand ervaring mee?
    Druppel je die tot ze verzadigd zijn?

Hoe vaak kun je een ampul druppelen, toch niet eindeloos neem ik aan? Die vervang je af en toe voor een nieuwe?

De ampullen die leeggerookt zijn, kun je weer bij druppelen. Of maak je die watten eerst helemaal leeg in een spuitje?

Als je smaakjes wil druppelen, dan moet dat toch in een neutrale ampul, neem ik aan, anders komt de smaak toch niet tot zn recht? Als je verschillende smaakjes rookt, gebruik je dan verschillende ampullen om te druppelen of gaat alles zo door elkaar??

Het leuke van speelslim vind ik dat hun aanbod zo groot is, ook om zelf aan het druppelen te gaan.

Tot zover even... alvast bedankt voor de antwoorden!

admin
    Doorgewinterd
    Doorgewinterd

Vrouw
    Aantal berichten: 776
    Registration date: 20-12-07

Re: Vragenvuur...

Bericht van admin op di jan 29, 2008 1:16 pm

Mens! Wat een vragen toch allemaal!!! :;32:

E-sigaret moet je zien als sigaret. Als een produktgroep zeg maar. Je hebt verschillende sigaretten: marlboro, camel, stuyvesant, etc. Bij e-sigaretten is dat precies zo. Speelslim verkoopt volgens mij e-cig e-sigaretten (snap je het nog?) :;26:

De patroonkit heb ik wel geprobeerd, maar bevalt mij persoonlijk niet. Met een spuitje kan je de watten volledig vullen.

Over bijdruppelen kan je hier lezen.

Smaakjes bijdruppelen kan je doen in een patroon kit, of je koopt een smaakjesampul, welke je dan weer bij kunt druppelen.

iron eagle
    reviewer

Man
    Aantal berichten: 323
    Leeftijd: 30
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 20-12-07

Bericht van iron eagle op di jan 29, 2008 6:05 pm

Bundel toch al mijn vragen maar samen, anders overzie ik het niet, verwijs gerust als ik een antwoord op het forum niet heb gezien....

Wat voor mij verwarrend is, is de naam e-sigaret/sigaar etc, dan weet ik niet meer over welk merk/soort het gaat.
    Ben een Speelslim fan aan het worden en zag daar de e sigaret (nu uitverkocht), lees nergens iets over deze sigaret. Iemand ervaring met de speelslim e sigaret?
    E-sigaret/sigaar/pijp is inderdaad een verzamelnaam voor alles wat een elektrische sigaret is (en is dus geen merk opzich).

Ze hebben bij speelslim een patroon kit. Ampullen dus zonder liquid. Iemand ervaring mee?
    Druppel je die tot ze verzadigd zijn?
    Ik heb ook lege ampullen, die ik zelf vul. Persoonlijk vindt ik dit makkelijker (vooral goedkoper) en je kunt zelf de hoeveelheid bepalen.
    Zelf druppel ik ze redelijk vol. Helemaal verzadigen doe ik niet (laat het laatste stukje achterin de ampul vaak leeg), een ampul kunt je toch niet compleet leegroken.

Hoe vaak kun je een ampul druppelen, toch niet eindeloos neem ik aan? Die vervang je af en toe voor een nieuwe?
    Mijn ampullen gebruik ik maar een aantal keer (ligt eraan hoe hard het gaat). Gebruik een gemiddelde ampul niet langer dan een dag of 3 a 4, omdat ik dan het idee krijg dat de smaak een stuk achteruit gaat en ook de rook.

De ampullen die leeggerookt zijn, kun je weer bij druppelen. Of maak je die watten eerst helemaal leeg in een spuitje?
    Lege ampullen kun je gewoon bijdruppelen, geen probleem.

Als je smaakjes wil druppelen, dan moet dat toch in een neutrale ampul, neem ik aan, anders komt de smaak toch niet tot zn recht? Als je verschillende smaakjes rookt, gebruik je dan verschillende ampullen om te druppelen of gaat alles zo door elkaar??
    Smaakjes druppelen doe ik vaak ook bij een ander smaakje hoor (alleen niet bij menthol, wat dat is geen combi). Smaakverschil merk je praktisch niet, omdat je een ampul pas gaat bijdruppelen als hij zo goed als leeg is.

Het leuke van speelslim vind ik dat hun aanbod zo groot is, ook om zelf aan het druppelen te gaan.

Tot zover even... alvast bedankt voor de antwoorden!

Nana
    Doorgewinterd
    Doorgewinterd

Vrouw
    Aantal berichten: 889
    Leeftijd: 47
    e-rookt: Penmodel sigaret
    Registration date: 27-01-08

Bericht van Nana op di jan 29, 2008 11:08 pm

Bedankt voor de antwoorden, daar wordt ik wijzer van :;5:

Alleen nog niet over de e sigaret van speelslim, iemand ervaring mee?
    Begreep al dat dat de verzamelnaam is, maar dat maakt het soms onduidelijk, de ene E is de andere E niet he :;22:

Het is nu do mei 24, 2012 9:02 pm