Ik ga voor mezelf nog een paar leuke dingen maken als ik er ooit de tijd voor vindt. Daarvoor moet ik me nog wel eerst even weer gaan verdiepen in de electronica.
Ook moet er een chip worden geprogrammeerd met het juiste damp programma.
De wensbox: (damp naar wens)

Deze heeft geen schakelaar maar een druk gevoelige sensor. Hoe meer druk hoe meer damp.
De damp en gier zijn dus heel simpel te regelen door zacht of iets steviger op het platte plaatje te duwen.
Er komt een tact programma in de chip. Dit schijnt zeer goed te werken, de gloeidraad te sparen en erg zuinig met de batterijen om te gaan. Verdubbeling van de damptijd zelfs!!!!
En met dezelfde elektronica en de drukgevoelige sensor moet er ook nog de droompijp gemaakt worden. De pijp der pijpen.
De sensor zit onder het zwarte plaatje op de kop. De atomizer met liquidtank is natuurlijk verwisselbaar. Ideaal als er iets defect is of als je van smaak wilt wisselen.

De elektronica

Het opladen van de batterij gebeurt natuurlijk als hij in de standaard staat.

Dit alles natuurlijk na het voorbeeld en met de kennis van Raidy.
Ook moet er een chip worden geprogrammeerd met het juiste damp programma.
De wensbox: (damp naar wens)
Deze heeft geen schakelaar maar een druk gevoelige sensor. Hoe meer druk hoe meer damp.
De damp en gier zijn dus heel simpel te regelen door zacht of iets steviger op het platte plaatje te duwen.
Er komt een tact programma in de chip. Dit schijnt zeer goed te werken, de gloeidraad te sparen en erg zuinig met de batterijen om te gaan. Verdubbeling van de damptijd zelfs!!!!
En met dezelfde elektronica en de drukgevoelige sensor moet er ook nog de droompijp gemaakt worden. De pijp der pijpen.
De sensor zit onder het zwarte plaatje op de kop. De atomizer met liquidtank is natuurlijk verwisselbaar. Ideaal als er iets defect is of als je van smaak wilt wisselen.
De elektronica
Het opladen van de batterij gebeurt natuurlijk als hij in de standaard staat.
Dit alles natuurlijk na het voorbeeld en met de kennis van Raidy.
Laatst aangepast door jan op za mei 29, 2010 9:14 pm; in totaal 2 keer bewerkt