Nicky paf paf schreef:Vandaag de nieuwe eGo ontvangen.
Helaas blijkt ook dit apparaat (net als de M2 van Rutoo) totaal niet aan de verwachtingen te voldoen.
Ten eeste de bijsluiter: veel te klein - een flut boekje van een paar centimeter, geheel in het Engels - nergens een tekening om de onderdelen apart aan te duiden. Jammer want je mag er niet vanuit gaan dat een leek weet wat bijvoorbeeld een atomizer is!
De verpakking in een harde rechthoekige lange zwarte doos is mooi - maar daar koop je niets voor!
Geen draaghoesje - maar een piepklein stoffen zakje om alles in mee te nemen.
Ik heb de instructies compleet opgevolgd.
In de bijsluiter staat dat je 2 uur moet opladen. Heb ik gedaan.
In de bijsluiter staat dat de batterij zo'n 5 tot 10 uur meegaat. Nou echt niet! 5 minuten zullen ze bedoelen!
De problemen:
*produceert nauwelijks damp
*de batterij is al na een paar minuten leeg.
Ik voel met net zo opgelicht als bij de M2 van Rutoo (wat trouwens heel frappant is, is dat de atomizer van de eGo op de batterij van de M2 van Rutoo past + de cartridges op de atomizer - is er een link??).
Ik krijg de indruk dat alle positieve reviews tot dusver door leveranciers geschreven zijn (hoe weet ik als leek het verschil?).
Jammer, weer 72 euro door het riool gespoeld...
72 euro?!
Waar heb je die eGo dan gekocht?
denkelijk niet bij een van de door mij genoemd links?
okay, de onderdelen:
Die dikke staaf met schroefdraad is de batterij
een dun kokertje met schroefdraad is de atomizer (verdamper)
De huls is de CONE, en schuif je over de atomzer heen, als je die op de batterij hebt geschroefd. In de atomizer stop je de ampul. Dat is het.
Batterij eerste keer 8 uur opladen. Geeft ie dan nog geen damp, dan heb JIJ weer net een maandag ochtend product. Maar voordat geconcludeerd kan worden, eerste 8 uur opladen. Na een herhaald opladen, 3 uur. En gebruik niet een andere oplader, dan degene die je bij de eGo geleverd heb gekregen. Een opgeladen batterij gaat ongeveer 3 uur mee.
Onderdelen van rutoo en eGo passen misschien op elkaar, maar zou ze niet met elkaar gebruiken. en de reviews.. nee, zijn over het algemeen niet door leveranciers geplaatst. Ik heb echt een prima dampende eGo bijvoorbeeld, en met mij tal van anderen.
Kijk als je vindt dat na het opladen van die batterij voor een uurtje of 8, dat ding nog niet goed dampt, maar je kunt uitsluiten dat het aan de batterij ligt, dan hebben we nog wel een ampul oplossing voor je, maar voor die tijd, eerst even dit proberen.
houdt contact hier
ennuh... je hebt garantie toch?!