Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

ruyan ampullen

Deel

Viking
    Gedreven
    Gedreven

Aantal berichten: 36
    Registration date: 02-08-10

ruyan ampullen

Bericht van Viking op ma aug 02, 2010 6:57 am

hallo allemaal,

ik heb nog een aantal pakjes ruyan ampullen die ik niet meer ga gebruiken. net binnen gehad dus geen oude apullen.

ik heb:

-8 pakjes high voor de ruyan sigaar.
    -4 pakjes 11 mg voor de ruyan V8.

je kan ze overnemen of ik wil ze ruilen tegen ruyan medium sigaar ampullen.

Veri
    beheerder

Vrouw
    Aantal berichten: 3576
    Leeftijd: 60
    Registration date: 22-04-08

Re: ruyan ampullen

Bericht van Veri op ma aug 02, 2010 1:10 pm

Bedoel je met medium de 11 mg Edwin? (helaas worden er verschillende indelingen gebruikt: bij de één is medium altijd 11 mg - bij de ander valt 11 mg onder de noemer 'low' (en ik geloof dat ik ze ook al eens ergens onder 'high' heb zien vallen zelfs!). Wat dat betreft is het benoemen van de mg wel misschien toch de beste weg om datgene te krijgen wat je ook zoekt. glimlach

Vraagje: waarom pers je de ampullen die je hebt niet gewoon uit (in een heel grote injectiespuit gaat dat uitstekend, zoals je ze bijvoorbeeld bij Plaza 33 kunt vinden)?

Daarna kun je de liquid die je eruit hebt gekregen hetzij rechtstreeks druppelen, hetzij er weer vullingen mee maken van de soort die je nodig hebt.

En mocht je nu 14 mg zoeken: dan zowel hogere als lagere mg-vullingen uitpersen en ze in de juiste verhouding mengen om dat getal te krijgen - is ook mogelijk.

Succes met wat je er ook mee gaat doen in ieder geval. glimlach

Viking
    Gedreven
    Gedreven

Aantal berichten: 36
    Registration date: 02-08-10

Re: ruyan ampullen

Bericht van Viking op ma aug 02, 2010 8:42 pm

lol, goeie tips Very Happy. die-hard E-smokers zo te merken hier hehe.

met medium bedoelde ik idd 11 mg. maar als iemand 11 mg voor de v8 of 16 mg voor een sigaar nodig heeft, dan is t niet noodzakelijk dat diegene kan ruilen met 11 mg voor mij. kan ook gewoon dat diegene ze over wilt nemen. either way...... ik rook ze niet, dus mss heeft iemand er intresse in.

Het is nu do mei 24, 2012 9:13 pm