een tijd geleden had ik een ruyan sigaar. de medium ampullen vond ik zeer lekker van smaak. en ben ik ook gestopt met roken.
door omstandigheden helaas weer begonnen met roken, stom stom, ik weet t :$.
anyway, nu wil ik weer stoppen met roken, en heb dus weer een ruyan sigaar, en ampullen besteld. maar..... ze smaken echt anders! vroeger was t echt bruin zeg maar, en heel zoet van smaak. nu hebben ze een soort doorzichtige liquid, stuk minder zoet van smaak.
mijn vraag is dus...... zijn er leveranciers met de oude liquid? en waarom gebruiken ze nu een andere liquid eigenlijk?
en/of, bestaan er liquids, in een flesje bijv, die een btje smaken zoals de oude ruyan smaak? zoetig dus?
nougoed, hoop hier wat antwoorden te vinden hehe. alvast bedankt!

Sinds ik de varianten met de stick en liquid gebruik en niet meer de sigaar ben ik compleet afgedwaald in smaakjes. Ik heb ook de ry 1 tm 4 geprobeerd maar allemaal niet niet. Laatst vond ik nog een oude ruyan ampul terug dus ook maar weer eens mijn sigaar opgepakt, jemig dat is pas weer lekker, dat was ik ff vergeten. Maat dat weer wel in combinatie met de sigaar, en blijft ook altijd werken. Ik heb tot nu toe niets kunnen vinden wat in de buurt komt. Overigens waren de allereerste janty sigaar ampullen ook geweldig (salmiak achtig).