Veri schreef:Waarbij ik het natuurlijk heb over draadjes elders waarin men zich afvraagt of bepaalde zaken niet gezamelijk zouden moeten worden gedaan/onderhouden.
Wat ik dan op dit punt zou willen weten is: Hoe staan jullie, de lezers van e-roken.net, hier nu in? (Vooral die alleen hier komen misschien, anderen hebben elders al wel gereageerd zag ik - al kan dat hier desgewenst vanzelfsprekend ook nog een keer.
Hallo Veri
ik kom helaas ook niet overal
Zijn er linken naar die draadjes ? , ik kan ze nl niet vinden
SAMENWERKING :Wat zou het mooi zijn als het mogelijk zou zijn , en dat iedereen op 1 plaats ergens zijn / haar reacties / vragen enz kan plaatsen
ipv het nu schijnbaar gebeurt op 4 verschillende plekken tegelijk , scheelt ook voor degene die een onderwerp starten een hoop gekopieer/geplak naar diverse topics die over hetzelfde onderwerp gaan.
Dan houden we ALLEMAAL tijd over om nog wat te "kletsen" (vragen te beantwoorden) op de daarvoor aangewezen plaats
Ik ben de laatste tijd weer wat meer "openbaar" te zien , maar helaas kan ik niet op 4 plaatsen (of meer) reacties geven.
De tijd ontbreekt me helaas , en om eerlijk te zeggen heb ik geen zin om iedere keer hetzelfde antwoord te geven op dezelfde vragen op de verschillende fora,
die tijd steek ik liever in het "sociaal" gedeelte op een fora

Zonder ook maar een of ander forum "tekort" te doen , "we" zijn met een goede 40 a 60 man / vrouw , daar moet toch de schouders ondergezet
kunnen worden en dat die 50 of 60 man/ vrouw het allemaal SAMEN eens worden over bepaalde dingen , en iets meer respect voor elkaar dan zou er toch
1 "groot" openbaar medium kunnen komen waar gepraat kan worden over het E roken , en voor degene die er komen voor de sociale contacten moet daar dan ook ruimte voor gegeven worden zodat er 1 groep ontstaat die er uiteindelijk toch SAMEN uitkomt.
We beginnen allemaal met een schone lei en kijken enkel vooruit , dan moet er toch iets leuks te maken zijn.
Zelf heb ik geregeld nieuwe dingen , eerst werd het altijd aangekondigd op een fora , maar laatste tijd ben ik al aan het denken om het te plaatsen of niet.
Waarom die twijfel :
1)ik wil niet 1 forum te kort doen.
2)maar er komen toch opmerkingen over waarom ik het op 1 fora plaats en niet op de andere en daar heb ik geen zin in om
mijn eigen te verantwoorden erover waar ik iets plaats of niet ,dus is er een tijd geweest dat er geen enkele aankondiging gedaan werd op een of ander fora.
3)Ik heb lang zitten denken hoe het "goed" te doen voor iedereen , maar het lukt me niet om alles op 4 fora te plaatsen en dan nog op 4 fora reacties te geven over hetzelfde onderwerp.
Mijn "roots" lagen bij esigaret.nl , was niet moeilijk want er was er maar eentje

daarna ben ik "vreemd gegaan / overgestapt" naar Eroken.net aangezien er daar meer "geouwehoert" kon worden en ik altijd gezegd heb dat het voor mij ontspanning moest zijn als ik savonds op een forum aanwezig was , serieuze vragen werden serieus (snel)beantwoord maar daarna begon het "sociale" deel voor mij , wel onder een andere gebruikersnaam maar volgens mij was dat allang bekend

4)We hebben het in de groep gegooid hier en er is besloten om back to the "roots" te gaan en de nieuwe dingen aan te kondigen waar we ook begonnen zijn.
Zal ondertussen misschien al wel opgemerkt zijn.
Dus samenwerking lijkt mij wel wat dan zijn er al een aantal nummers die ik hierboven beschreven heb die niet meer van toepassing zijn.
Uiteindelijk hebben we allemaal dezelfde hobby
PS
Omdat er schijnbaar meerdere draadjes lopen op diverse fora :
mochten er lezers bijzijn die het op een ander fora willen plaatsen omdat er misschien toch nog mensen zijn die hier niet komen mag mijn gedeelte genoeg
gekopieerd / geplakt worden.

Groetjes Jan
die op zijn "vrije" middag wat aan het sociale gedeelte aan het doen is aangezien het me buiten te koud is