van Veri op do jan 20, 2011 3:04 pm
Ha Jeroen, welkom op dit forum en in de e-rook (of beter e-damp) wereld.

Ik heb geen ervaring met de mini-sigaret die je kocht; ik hoop dat het een goede is waar je echt tevreden over kunt zijn.
En, mocht dat toch niét helemaal zo lukken - dat je je dan niet uit het veld laat slaan, maar op onderzoek uitgaat inplaats daarvan, en doorzoekt (en vraagt) tot je een oplossing hebt gevonden die voor jóu persoonlijk goed werkt qua e-roken (want geloof me, er zit nog een héle berg mogelijkheden daar, mocht deze eerste niet helemaal naar wens gaan - maar ik hoop natuurlijk dat 'ie wél meteen geweldig is!)
Heel veel plezier met je eerste e-dampertje, Jeroen! En terwijl je er op zit te wachten (ik weet nog goed hoe ontzettend spannend dat voor mij ook was - net als de eerste tijd toen het er was

) - kun je mooi ook op de diverse fora rondneuzen lijkt me. Probeer zoveel mogelijk te lezen, zodat je alvast wat meer beslagen ten ijs komt als dat pakketje arriveert.
Verdiep je op de forums ook wat in de mogelijkheden met liquids en zelf vullen alvast, zou ik zeggen. Niet dat je daar meteen ook zelf mee bezig zou moeten gaan hoor (je zult je handen al vol hebben misschien qua alle nieuwigheden) - maar vooral ook bedoeld om je de wetenschap alvast te geven, dat er ook héél andere (en véél goedkopere!) manieren zijn om in je behoeften te voorzien straks (zorg trouwens wel dat je voldoende qua vullingen/liquid in huis hebt als je begint: dat je niet na een paar dagen 'droog' zit en van ellende dan maar weer teruggaat naar de tabak - daarna opnieuw overgaan op e-roken zou er moeilijker door worden, probeer dat te vermijden!)