Kan er liquid ingelopen zijn? Als er bovenin iets van een gaatje zit waardoor dat zou hebben gekund, probeer dan eens het puntje van een tissue stijf opgerold daar in te duwen (batterij dan op kop) en kijk eens of die tissue droog blijft of misschien wat e-liquid opzuigt?
Super Cigarette van esmoking.nl (de Ultra)

Veri- beheerder

Aantal berichten: 3576
Leeftijd: 60
Registration date: 22-04-08
- Bericht nummer 51
Re: Super Cigarette van esmoking.nl (de Ultra)

GGTonet- Groentje

- Aantal berichten: 1
Registration date: 13-08-11
- Bericht nummer 52
Hey Ik heb me net de COLIBRI Micro besteld. Moet hem nod toekrijgen, maar het doosje met de lader in lijkt me tochwel zeer makkelijk voor onderweg.
De reeds gevulde ampullen zijn echter wel duur 10 € voor 5 stuks.
Bij e-smoking zijn ze tochwel goedkoper als je in grote hoevvelheden aankoopt.
Nu vroeg ik me af of op die batterijen ampullen passen van verschillende merken? Indien wel zou dit enorm interessant zijn.
De reeds gevulde ampullen zijn echter wel duur 10 € voor 5 stuks.
Bij e-smoking zijn ze tochwel goedkoper als je in grote hoevvelheden aankoopt.
Nu vroeg ik me af of op die batterijen ampullen passen van verschillende merken? Indien wel zou dit enorm interessant zijn.

Veri- beheerder

Aantal berichten: 3576
Registration date: 22-04-08
- Bericht nummer 53
Ik ken dit merk niet GGTonet, dus kan daar niet veel zinnigers over zeggen op did moment dan 'succes ermee!'
Gooi in ieder geval de ampullen die je gekocht hebt niet weg als ze leeg zijn; wellicht kun je ze zelf weer hervullen met liquid (die je in flesjes kunt kopen in allerlei smaken her en der; en die een héél stuk goedkoper uitkomen dan voorgevulde vullingen van welk merk dan ook).
Gooi in ieder geval de ampullen die je gekocht hebt niet weg als ze leeg zijn; wellicht kun je ze zelf weer hervullen met liquid (die je in flesjes kunt kopen in allerlei smaken her en der; en die een héél stuk goedkoper uitkomen dan voorgevulde vullingen van welk merk dan ook).

henkzelf- Groentje

Aantal berichten: 1
e-rookt: Mini sigaret
Registration date: 09-04-12
- Bericht nummer 54
heb vandaag, ja dit is mijn eerste posting? de E-Smoking Ultra aangeschaft, ben benieuwd.
was helaas niet op de hoogte dat Party Smoker bestond, google is soms NIET je vriend.
was helaas niet op de hoogte dat Party Smoker bestond, google is soms NIET je vriend.

dirodi- moderator

Aantal berichten: 1377
Leeftijd: 51
e-rookt: Mini sigaret
e-rookt: Penmodel sigaret
e-rookt: Sigaar
Registration date: 12-03-08
- Bericht nummer 55
Er zijn nog veel meer goede verkooppunten voor de elektronische sigaret Henk, het is even puzzelen, maar het komt goed geloof me maar.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1 van mijn grote liefdes, mijn dochter.