Even voorstellen: Ik wordt binnenkort 33 en ben erg geinteresseerd in het e-gebeuren. Langs één kant wil ik graag stoppen met roken, langs de andere kant rook ik zo graag. Ik heb gemerkt dat ik bij een kleine fysieke inspanning snel op mijn adem trap en ook mijn omgeving heeft last van mijn rookgedrag. Ik heb al enkele dingen uitgeprobeerd (kauwgom e.d.), maar ik merk dat ik vooral moeite heb met het missen van mijn rookroutine. Vooral daarin lijkt e-roken te helpen. Enerzijds behoudt je in eerste instantie je rookgewoonte, maar op een veel gezondere manier, anderzijds kan je het nicotinegehalte langzaam afbouwen. Ik wil dus graag overschakelen van analoge naar electronische sigaret !!!
Ik heb al het één en ander doorgenomen, maar het volume van informatie dat hier en elders te vinden is, is zo gigantisch dat zelfs de basics mij ontgaan. Wat heb ik nu juist allemaal nodig ? Een toestel (ik lees hier veel goeds over de Joye en de Chameleon) en ampullen of druppels (wat is juist het verschil ?). Zie ik nu iets over het hoofd of is dit echt alles wat ik nodig heb ?
Alle tips welkom !!!
Ik heb al het één en ander doorgenomen, maar het volume van informatie dat hier en elders te vinden is, is zo gigantisch dat zelfs de basics mij ontgaan. Wat heb ik nu juist allemaal nodig ? Een toestel (ik lees hier veel goeds over de Joye en de Chameleon) en ampullen of druppels (wat is juist het verschil ?). Zie ik nu iets over het hoofd of is dit echt alles wat ik nodig heb ?
Alle tips welkom !!!