Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Peertje liquid

Deel

Jeroen_HD
    Gedreven
    Gedreven

Man
    Aantal berichten: 91
    Leeftijd: 22
    e-rookt: Mini sigaret
    Registration date: 20-01-11

Peertje liquid

Bericht van Jeroen_HD op za apr 16, 2011 1:27 pm

Hallo iedereen!

Ondertussen een tijdje geleden dat ik hier nog iets poste (maar nog steeds goed aan het dampen)

Ik heb nog eens een dosis Peertje gekocht van Partysmoker, maar wat blijkt. Deze smaakt helemaal niet meer zoals vroeger :(
    Deze smaakt een beetje... bitter en rubberachtig. (heb hem op verschillende dampers getest).

Merken jullie een verschil? Hij is ook veel donkerder van kleur.

Veri
    beheerder

Vrouw
    Aantal berichten: 3576
    Leeftijd: 60
    Registration date: 22-04-08

Re: Peertje liquid

Bericht van Veri op za apr 16, 2011 4:22 pm

Ai dat is jammer Jeroen! Zelf heb ik geen Peertje (bepaald niet mijn lievelingssmaak, sorry Peertje wink_small ) - maar als hij veel donkerder is dan eerst, dan lijkt het een beetje alsof hij lang op de plank heeft gestaan (de nicotine kleurt donkerder met tijd en licht).
    Ik zou er in ieder geval even een e-mailtje richting Jan aan wagen, kijken of hij weet wat er mee gebeurd kan zijn (als de samenstelling gewijzigd zou zijn weet hij dat gegarandeerd lijkt me).

Overigens is er wel iets anders dat ik ter overdenking wil geven: je bent nu een tijdje van de tabak af (of vrijwel) - en dan verandert je smaak... Is ons allemaal gebeurd. Smaken die we in het begin lekker vonden, smaken soms ineens helemaal niet meer....
    Oftewel je zóu bij fase twee van het liquid-avontuur aangekomen kunnen zijn: een nieuwe tocht langs de smaakjes, deze keer om je definitieve(re) keuze-richtingen te ontdekken nu je 'schone' smaak-papillen hebt terug-ontwikkeld. :P

lotje
    Hopeloos forumverslaafd
    Hopeloos forumverslaafd

Vrouw
    Aantal berichten: 11413
    Leeftijd: 58
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Mini-pijp
    Registration date: 25-04-08

Re: Peertje liquid

Bericht van lotje op zo apr 17, 2011 10:14 pm

klopttoen ik pas begon met e-dampen had ik andere voorkeuren dan nu.Peertje was bij mij ook donkerder Jeroen, maar de smaak was wel prima.vreemd eigenlijk. Hoeveel flesjes heb je gekocht?

Het is nu vr mei 25, 2012 1:08 am